Index Fit
Fitness

Jednostavna vježba kojom ćeš popraviti držanje

M.J. / SRIJEDA, 02.07.2014 16:00 Nepravilno sjedenje dovodi i do manjka mobilnosti u gornjem dijelu tijela pa ćeš primijetiti da teško izvodiš mnoge vježbe koje sadrže dizanje utega iznad glave.
  

Foto: Shutterstock

UREDSKI poslovi, fakultetske obaveze i previše vremena za računalom mogu ozbiljno utjecati na stanje tvoje kralježnice. Osim što ćeš osjetiti bol i nelagodu u leđima, primijetit ćeš i nepravilno držanje te pogrbljen stav.
 
To se događa jer se, kad sjediš nepravilno, mišići prednjeg dijela tijela zatežu. Upravo to dovodi do držanja poput spiljskog čovjeka - a to nitko ne želi! Nepravilno sjedenje dovodi i do manjka mobilnosti u gornjem dijelu tijela pa ćeš primijetiti da teško izvodiš mnoge vježbe koje sadrže dizanje utega iznad glave. 
 
Za zdrav, čvrst i pravilan stav pokušaj što češće izvoditi vježbu trenera BJ Gaddoura kojom ćeš istegnuti cijeli prednji dio tijela (uključujući prsa i ramena). Pogledaj video i nauči kako napraviti ovu korisnu vježbu!
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU