Index Fit
Fitness

Kratki trening za snažne i velike ruke

M.J. / SUBOTA, 17.01.2015 09:00 Trener Todd Durkin za Men's Health je osmislio kratki trening koji će testirati tvoju snagu i pomoći ti da ojačaš bicepse i tricepse.
  

Foto: Shutterstock

LIJEPO oblikovane, čvrste i snažne ruke želja su svih muškaraca. Trener Todd Durkin za Men's Health je osmislio kratki trening koji će testirati tvoju snagu i pomoći ti da ojačaš bicepse i tricepse. 
 
Od opreme su ti potrebne srednje teške bučice i jako malo mjesta, a ukupno ćeš izgubiti oko 3 minute vremena.
 
Kreni s pregibom lijevom rukom i napravi 10 ponavljanja. Bez stanke prijeđi na pregib desnom rukom i napravi još 10 ponavljanja. Konačno, 10 puta izvedi pregib s obje ruke. 
 
Čim završiš s pregibima, napravi 10 triceps kickbackova kako bi se mišići pokrenuli sa svih strana. To je 1 set, dovoljno je napraviti 3.
 
Pokreni video s uputama i pripazi da uvijek imaš pravilnu formu kako ne bi došlo do ozljede ili upale.
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU