Index Fit
Fitness

Kratko, ali teško: 5-minutni trening kojim ćeš oblikovati trbušne mišiće!

M.J. / SRIJEDA, 30.07.2014 12:00 Iako ćeš ovim vježbama oblikovati prvenstveno trbušne mišiće, primijetit ćeš i promjenu na donjem dijelu leđa te bočnim stranama tijela.
  

Foto: Shutterstock

NITKO od nas ne želi provesti previše vremena vježbajući mišiće jezgre. Obično biramo dinamične pokrete koji uključuju trbušne mišiće na puno funkcionalniji način, no kad želimo "napasti" jezgru, volimo to napraviti brzo i intenzivno. Ovaj trening radi upravo to, i odličan je dodatak tvom uobičajenom HIIT treningu ili treningu snage.

Iako ćeš ovim vježbama oblikovati prvenstveno trbušne mišiće, primijetit ćeš i promjenu na donjem dijelu leđa te bočnim stranama tijela.
 
Struktura treninga:
 
- 50 aktivnih sekundi, 10 sekundi odmora
- potrebna ti je podloga za vježbanje i bučice ili neki drugi uteg (po želji)
 
Prije nego što se baciš na intenzivno treniranje, dobro nauči pokrete jer su poprilično zahtjevni. Pripazi da uvijek imaš pravilnu formu! 
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU