Index Fit
Fitness

Last minute priprema za plažu: 6. dan fitness izazova

I.RI / PONEDJELJAK, 27.06.2016 09:15 Na drugoj ste polovici puta prema savršenoj formi kojeg je pred vas postavio ovaj izazov. Nadamo se da ste umorni, ali i dovoljno motivirani da nastavite put u ispravnom smjeru
  

Foto: Pinterest, 123rf

NA DRUGOJ ste polovici puta prema savršenoj formi kojeg je pred vas postavio ovaj izazov. Nadamo se da ste umorni, ali i dovoljno motivirani da nastavite put u ispravnom smjeru.

Last minute priprema za plažu: 6. dan

- 1. trening u danu


Jednonožno preskakivanje vijače


- preskakivanje vijače započinje jednom nogom, a završava spuštanjem druge na tlo

 - vijaču nastojte preskakati u mjestu
 
- svaku seriju vježbe odradite do maksimalnog zamora mišića

- odradite 3 serije vježbe, a pauze između serija neka traju 1 min

Podizanje ispruženih ruku 


- stanite u uspravan položaj te gledajte rano ispred sebe
 
- ispružene ruke podižite do visine ramena
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
 
- pažnju obratite na položaj vaših šaka te u jednoj seriji palčeve usmjerite prema podlozi, u drugoj u suprotnom smjeru od podloge, dok u trećoj seriji, u vodoravnom položaju u odnosu na podlogu, palčeve usmjerite u smjeru ruku
 
- unutar svake serije nastojte od 20 do 25 puta ponoviti izvedbu

Spuštanje i podizanje


- za izvedbu ove vježbe potrebna vam je čvrsta stolica, na koju položite potkoljenice vaših nogu
 
- rukama se oslonite na podlogu kako bi vaše tijelo bilo u ispruženom položaju, vodoravnom u odnosu na podlogu
 
- pregibanjem laktova stražnjicu spuštajte prema podlozi, a potom je vraćajte u početni položaj
 
- unutar svake serije nastojte od 15 do 20 puta ponoviti izvedbu
 
 Boksačko udaranje


- ruke stisnutih šaka ispružite ispred sebe u visini ramena
 
- naizmjenično privlačite šake vaših ruku prema središnjem djelu vašeg lica
 
- u jednoj seriji šake rotirajte u smjeru središta vaših prsa, u drugoj seriji rotirajte ih u suprotnom smjeru od središta vaših prsa, dok ih u svakoj sljedećoj seriji nastojte rotirati prema vašim ramenima
 
- unutar svake serije nastojte od 15 do 20 puta ponoviti izvedbu sa svakom od ruku
 
Naizmjenično odradite po 4 serije svake od, prethodno navedenih, 3 vježbi, a pauze između serija neka traju 1 min. 

- 2. trening u danu

 Jednonožno preskakivanje vijače
 
- preskakivanje vijače započinje jednom nogom, a završava spuštanjem druge na tlo
 
 - vijaču nastojte preskakati u mjestu
 
- svaku seriju vježbe odradite do maksimalnog zamora mišića
 
- odradite 8 serije vježbe, a pauze između serija neka traju 1 min
 
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU