Index Fit
Fitness

Mitovi o trbušnjacima: Najčešće pogreške na putu do six packa

M.J. / ČETVRTAK, 21.07.2016 16:00 Promijeni način treniranja i kroz četiri tjedna ponosno prošeći sa svojim savršeno oblikovanim trbuhom, dok se ostatak ekipe u teretani još uvijek muči s klasičnim trbušnjacima!
  
Foto: Pinterest
 
MISLIŠ da ćeš do savršenog trbuha doći samo trbušnjacima? Ovaj, i još brojni drugi mitovi prepreka su na putu do tvog dugo željenog six packa. Promijeni način treniranja i kroz četiri tjedna ponosno prošeći sa svojim savršeno oblikovanim trbuhom, dok se ostatak ekipe u teretani još uvijek muči s klasičnim trbušnjacima!
 
Ovo je šest najčešćih zabluda o trbušnim mišićima:

1. Što više trbušnjaka, to bolje!
 
Nije bitno koliko trbušnjaka radiš. Vidljivost mišića ovisi o masnoćama u tijelu, a za six pack je potrebno imati najviše 10 posto. Do rezultata ćeš doći brže ako iz prehrane izbaciš nezdravu hranu, a dodaš zeleno, lisnato povrće!
 
2. Moraš trenirati svaki dan kako bi se primijetio napredak!
 
Kao i u prvom mitu, bezbroj trbušnjaka neće donijeti vidljiv napredak ako ne reduciraš masnoće u tijelu. Pretjerivanje pri izvedbi trbušnjaka može dovesti do pretreniranosti, što će samo usporiti tvoj put do trbušnih mišića.
 
3. Možeš se usredotočiti samo na donje trbušne mišiće!
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
 
Kao i kod ostalih vježbi, donji trbušni mišići kreću se istovremeno s drugim mišićima. Nije moguće raditi samo jedan dio trbušnih mišića, no postoje vježbe (poput podizanja koljena u visećem položaju) koje će "napasti" cijeli središnji dio tijela, ali će se najviše fokusirati upravo na donje trbušne mišiće.


4. Za trbušne mišiće ti ne trebaju utezi!
 
Kao što je slučaj s cijelim tijelom, i trbušni mišići brže rastu i razvijaju se dodavanjem težine u vježbama. Trbušnjaci s utezima ili podizanje nogu s otporom izgradit će mišiće bolje nego ikoja vježba bez ikakvih dodataka.
 
5. Jedini put do six packa su klasični trbušnjaci!
 
Najbolje vježbe za trbušne mišiće uopće nemaju pokret savijanja i podizanja naprijed, kao što je to slučaj s klasičnim trbušnjacima. Pregib iznad glave, čučanj i mrtvo dizanje napravit će čuda za six pack, a čak ni ne sadrže savijanje kralježnice koje može dovesti do ozbiljnih ozljeda. 
 
6. Izbacivanje vode iz tijela omogućit će vidljivije mišiće!
 
Tijelo je pametnije nego što misliš! Vode se rješava samo, tako da ju iz mišića šalje na drugačije zadatke, kao što je kreiranje novih krvnih stanica te funkcioniranje mozga i srca.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU