Index Fit
Prehrana/Dijete

Najpopularnije dijete: Eko Atkins dijeta

I.F. / PETAK, 08.01.2016 22:44 Nizak unos ugljikohidrata može smanjiti rizik od srčanih bolesti • Većina sljedbenika eliminira sve životinjskog porijekla, a neki uključuju ribu, nemasno bijelo meso, i povremeno konzumiraju mliječne proizvode.
  
Foto: 123rf
 
Cilj
 
Gubitak težine, zdravlje srca.
 
Tvrdnja
 
Izgubit ćete oko 3,5 kile mjesečno, vidjet ćete poboljšanje krvnog tlaka, kolesterola i triglicerida - masne tvari koja je vezana uz bolesti srca.

Teorija
 
Nizak unos ugljikohidrata može smanjiti rizik od srčanih bolesti 
 
Uravnotežena prehrana
 
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Eko-Atkins zahtijeva da 31 posto dnevnih kalorija dolazi iz biljnih proteina, 43 posto od biljnih masti i 26 posto iz ugljikohidrata. Osim toga, postoje stroga pravila, a možete ih prilagoditi kako bi odgovarala vašim potrebama; većina sljedbenika eliminira sve životinjskog porijekla, a neki uključuju ribu, nemasno bijelo meso, i povremeno konzumiraju  mliječne proizvode.
 
Izvor proteina su grah - bijeli, crni, Pinto, ili garbanzo. Ostali dobri izvori su orasi, povrće kao npr. kelj pupčar i žitarice poput kus-kusa. Oko 30 grama badema daje 6 grama proteina što je više od 10 posto dnevnih potreba proteina za osobe koje imaju 70 kila. Mali dio kuhane brokule-pola šalice-ima 2 grama.

 
Također ćete zamijeniti nezdrave za zdrave masti. Zasićene i trans masti - maslac, punomasno mlijeko, masne komade govedine i hidrirana biljna ulja. Omega-3 masne kiseline, orašasti plodovi, sjemenke, avokado i masline su za srce zdravije opcije. Biljna ulja, kao što su kanola ulje, laneno ulje i ulje oraha su također dobri. Oni se mogu koristiti za kuhanje, za salatu, ili za preljev. Kanola ulje, primjerice, je blago, tako da se neće miješati u okusima svojih glavnih sastojaka.
 
Završni korak je mudar odabir ugljikohidrata. Imate više slobode nego što biste imali na tradicionalnoj Atkinsovoj dijeti - 26 posto kalorija dolazi iz ugljikohidrata.
 
Opcije poput bijelog kruha, riže, krumpira i pečenih stvari nalazi se pri vrhu zabranjenih namirnica u Eko-Atkins dijeti. Dok su voće, povrće, cjelovite žitarice, raženi kruh i zob preporučljivi.
 
Koliko to košta?
 
Umjereno je skupo. Voće, povrće i proizvodi od soje općenito su skuplji od jako obrađene hrane, kao što su bijeli kruh, slatke žitarice i slatkiši.
 
Hoćete li izgubiti na težini?
 

Eko-Atkins čini se da je učinkovit način za skidanje kila. 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU