Index Fit
Celebrity inspiracije

Oblikuj noge poput supermodela Karlie Kloss

M.J. / PONEDJELJAK, 26.01.2015 16:00 Zgodna manekenka nikad nije izgledala bolje, a sama priznaje kako se iza besprijekornog izgleda krije puno rada i truda.
  

Foto: Vogue

TKO god je pogledao zadnji Victoria's Secret Show, morao je primijetiti prelijepu Karlie Kloss. Zgodna manekenka nikad nije izgledala bolje, a sama priznaje kako se iza besprijekornog izgleda krije puno rada i truda.
 
Njen osobni trener Justin Gelband upoznao ju je s novim vježbama koje su joj uvelike pomogle pri oblikovanju tijela. Spori, kontrolirani pokreti pokazali su se kao idealan odabir za izgradnju dugih, čvrstih mišića. 
 
S obzirom na to da je trenutno vrlo zaposlena, Karlie uvijek uz sebe nosi torbu s parom utega za gležnjeve, tenisicama i elastičnim trakama za vježbanje. Za Vogue je izjavila kako preferira jednostavne vježbe koje može raditi u hotelu ili za vrijeme stanke na snimanju, a otkrila je i neke od omiljenih vježbi koje su joj pomogle učvrstiti i oblikovati noge.
 
1. Počni u laganom polučučnju sa savijenim nogama. Ispruži desnu nogu, a zatim ju lagano podigni unaprijed, pazeći da je stopalo ispruženo, a bedro zategnuto. Spusti nogu i vrati se u početni položaj. Tijekom cijele vježbe steži trbušne mišiće. Počni s 10 do 20 ponavljanja, a zatim zamijeni stranu.
 
 
2. Ova vježba oblikuje mišiće iznad koljena do sredine bedara, te unutarnju stranu bedara. Počni u laganom polučučnju, a noga na koju se oslanjaš neka uvijek ostane savijena. Drugu nogu ispruži, a zatim ju podigni i savij prema trbuhu. Vrati se u početni položaj i napravi od 10 do 29 ponavljanja, a zatim ponovi na suprotnu stranu. Ako imaš problema s ravnotežom, možeš se držati za zid ili ogradu.
 
 
3. Počni sa savijenim nogama i torzom nagnutim unaprijed. Desnu nogu pomakni iza sebe, u desnu stranu. Prstima dotakni pod, a zatim nogu povuci u lijevu stranu, iza lijeve noge. Vrati se na desnu stranu, te završi laganim podizanjem noge i vraćanjem u početnu poziciju. Napravi 5 do 20 ponavljanja, a zatim zamijeni stranu. Ova vježba radi se sporo i koncentrirano, a oblikuje male mišiće u leđima i sa strane nogu, kao i tetive i gornji dio bedara.
 
 
4. Ovo je klasični iskorak s podizanjem. Zakorači unatrag, a zatim se polako diži i spuštaj, koristeći pritom bokove, stražnjicu i bedra. Ovaj pokret oblikuje stražnji dio noge, unutarnju stranu bedara i tetivu noge na koju se oslanjaš. Napravi od 8 do 20 ponavljanja, a zatim zamijeni stranu.
 
 
5. Čučanj je jedna od najboljih vježbi za oblikovanje nogu i stražnjice. Savij noge, stražnjicu gurni unatrag i polako se spuštaj. Ne moraš raditi duboke čučnjeve i spuštati se ispod visine koljena. Napravi 10 do 20 čučnjeva.
 
 
 
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU