Index Fit
Fitness

Podigni guzu u manje od mjesec dana sa samo jednom bučicom

M.J. / NEDJELJA, 19.02.2017 12:35 Ako trening izvodiš 3 puta tjedno, rezultati će biti vidljivi u manje od mjesec dana
  
Foto: 123rf
 
POSTOJE razne varijante kućnih treninga za oblikovanje stražnjice, no ovo je zasigurno jedan od najboljih! Sve što ti treba je bučica teška 2 do 5 kilograma, a za što bolje rezultate trebalo bi svaki tjedan povećavati težinu kako ti vježbe nikad ne bi postale lake. Ako trening izvodiš 3 puta tjedno, rezultati će biti vidljivi u manje od mjesec dana! 
 
Vježbe:
 
Curtsy lunges
Stepping back lunges
Side step lunges
Side to side hops 
 
Pravilna forma jedna je od najbitnijih stvari! Pri izvođenju vježbi pripazi da su ti leđa uvijek ravna, a koljena postavljena ispred nožnih prstiju. Prvi put napravi samo jedno ponavljanje cijele rutine, drugi put dva ponavljanja, a zatim svaki put radi tri ponavljanja.
 
Pogledaj video u kojem fitness model Karen Kennedy pokazuje ove zabavne vježbe! 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU