Index Fit
Fitness

Prednji do obrnuti iskorak: Vježba koja će zapaliti cijeli donji dio tijela!

M.J. / PETAK, 15.08.2014 16:00 Ovakva neprekidna radnja zahtjeva izuzetnu snagu, stabilnost i izdržljivost mišića, a čak se i tvoji bokovi i tetive moraju dodatno potruditi jer se krećeš naprijed i nazad umjesto da se samo dižeš i spuštaš.
  

Foto: Shutterstock

ISKORAK je jedna od najosnovnijih i najučinkovitijih vježbi s vlastitom težinom. Ovaj klasični pokret aktivira gluteus, kvadricepse i tetive, no želiš li postići još više, probaj spojiti dvije vrste iskoraka u jedan brzi trening!
 
Prednji do obrnuti iskorak uključuje kretanje unaprijed i unatrag bez da radiš pauze između. Ovakva neprekidna radnja zahtjeva izuzetnu snagu, stabilnost i izdržljivost mišića, a čak se i tvoji bokovi i tetive moraju dodatno potruditi jer se krećeš naprijed i nazad umjesto da se samo dižeš i spuštaš. 
 
Želiš pokušati? Pogledaj video u kojem trener BJ Gaddour za Men's Health objašnjava kako pravilno izvesti ovu odličnu vježbu. Dobro prouči kretnje, a zatim pripazi da uvijek imaš pravilnu formu.
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU