Index Fit
Fitness

Pripremi se za ljeto: Podigni i učvrsti guzu!

M.J. / ČETVRTAK, 29.05.2014 12:00 Ove vježbe podignut će tvoju guzu i učvrstiti bedra, a potrebno ih je raditi 3 puta tjedno.
  

Foto: Shutterstock

LIJEPO oblikovana stražnjica izmamit će brojne uzdahe, a ovaj trening pomoći će ti da brzo dođeš do željenih rezultata! 
 
Ove vježbe podignut će tvoju guzu i učvrstiti bedra, a potrebno ih je raditi 3 puta tjedno. Napravi 3 do 4 seta od 10 ponavljanja svakog pokreta.
 
Vježbe:

  
1. Hip thrusters
 
Ova vježba odlična je za bedra, donji dio leđa i stražnjicu. Pokret napravi usporeno, a u gornjoj poziciji stegni mišiće i zadrži položaj (oko 4 sekunde).
 
2. Split Lunge
 
Iskorak će dobro zapaliti mišiće bedra i stražnjice! 
 
3. Single Leg Deadlifts
 
Mrtvo dizanje je odlična vježba za oblikovanje guze. Napravi 10 ponavljanja svakom nogom.
 
4. Plie Squats/Jump
 
Čučanj i skok aktivirat će unutarnju stranu bedara i stražnjicu.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU