Index Fit
Fitness

Rutina za zagrijavanje: poboljšajte svoju mobilnost!

M.DE. / ČETVRTAK, 08.05.2014 16:00 Mobilnost je jedan od najvažnijih aspekata kojem se treba posvetiti kako ne bi došlo do ozljede, ali i kako bi se trening bolje odradio
  

Foto: screenshot youtube

REKREATIVCI često preskaču zagrijavanje prije treninga ili je ono nedovoljno; samo nekoliko minuta trčanja i odmah kreću na glavne vježbe. Mobilnost zglobova je jedan od najvažnijih aspekata kojem se treba posvetiti kako ne bi došlo do ozljede, ali i kako bi se trening bolje odradio. Veća mobilnost osigurat će bolje performanse kod svake vježbe, a posebice je važna kod složenih i zahtjevnih vježbi poput čučnja ili mrtvog dizanja.

U ovom videu demonstrirano je jedno kratko zagrijavanje mobilnosti za cijelo tijelo. Ovu rutinu možete napraviti doma prije kućnog treninga ili u teretani, te prije svake tjelesne aktivnosti na koju se spremate.

Vježbe napravite jednu za drugom, rutina ne bi trebala trajati više od 3-4 minute.

1. "Wall Slides" 1 x 12

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
2. "Pull Aparts" s elastičnom trakom 1 x 15
3. Aktivacija ramena na 3 načina 1 x 6
4. Spiderman hod 1 x 5
5. Duboki čučanj s istezanjem 1 x 12
6. Čučanj s potiscima  1  x 6-8
7. "Glute Bridge" 1 x 15
8. Prebacivanje koljena 1 x 8
9. Mačka-pas 1 x 15

 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU