Index Fit
Prehrana/Dijete

Što jesti prije trčanja?

M.J. / ČETVRTAK, 28.07.2016 15:00 Novo istraživanje pokazalo je kako proteini i masti imaju puno više prednosti od ugljikohidrata
  

Foto: Shutterstock

JEDEŠ li pogrešnu hranu prije treninga izdržljivosti? Novo istraživanje pokazalo je kako proteini i masti imaju puno više prednosti od ugljikohidrata. 
 
Čest savjet prije bicikliranja i trčanja je pojesti obrok pun ugljikohidrata (npr. tjesteninu). Tako će tijelo dodati još glukoze u krv, a mišići će ju iskoristiti kao gorivo. 
 
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Bilo kako bilo, istraživači su otkrili kako će tijelo u koje se unese obrok s puno masti i proteina, te iste masti iskoristiti za energiju, a proteini će biti vrlo korisni za rad metabolizma tijekom treninga. Ako si strastven trkač, nemoj odmah odbaciti svoju uobičajenu dijetu i prejesti se sirom i proteinskim pločicama. 

 
Isprobaj tortilju s bananama, medom i bademovim maslacem; zobenu kašu s mlijekom i orašastim i suhim voćem, te jogurt s medom i žitaricama. U obzir je potrebno uzeti i vrijeme!

Ako se probudiš kasnije i imaš samo 30 minuta prije trčanja 15 kilometara, radije popij neki sportski napitak nego da se prejedeš zobenih pahuljica. Većina takvih napitaka ima ugljikohidrate i natrij, koji se lako i brzo apsorbiraju.
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU