Index Fit
Fitness

Super trening za velike bicepse

M.J. / NEDJELJA, 19.01.2014 16:07 Američki fitness trener Andy McDermott preporučuje trening kojim ćeš aktivirati gotovo sve mišićne skupine u tijelu, a fokus će i dalje ostati na oblikovanju bicepsa.
  

Foto: Screenshot YouTube

SVI želimo lijepo razvijene ruke, no često nam dosade jednake i dosadne vježbe bicepsa. Američki fitness trener Andy McDermott preporučuje trening kojim ćeš aktivirati gotovo sve mišićne skupine u tijelu, a fokus će i dalje ostati na oblikovanju bicepsa. 

Za oblikovanje bicepsa trebat će ti i profesionalna oprema, pa je vježbe najbolje izvoditi u teretani, gdje ćeš moći povećati težinu utega kad ti izvedba s uobičajenim bučicama postane laka.
Trening se treba sastojati od puno ponavljanja i malim odmorima između setova. Kao kraj vježbe najbolje je odrediti onaj trenutak kad ti postane teško održati pravilnu formu.
Izaberi vježbe koje su ti najzanimljivije i dodaj ih u svoj uobičajeni trening svakih nekoliko dana. 

Vježbe:

Barbell Curl



Dumbell Curl

Alternate Dumbell Curl



Hammer Curl



TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Prone Hammer Curl



Cable Rope Curl



Cable Superman Curl



TRX Curl



Elastic Band Curl



Band Speed Curl

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU