Index Fit
Fitness

Trening s nogu: Oblikuj trbušne mišiće bez klasičnih trbušnjaka

M.J. / NEDJELJA, 05.03.2017 16:01 Ovakav način vježbanja preporučuje se i zbog toga što će izazvati manji napor u vratu i leđima.
  

Screenshoot: Youtube

TRENING tijekom kojeg stojiš odličan je način za aktiviranje mišića jezgre bez ikakve opreme. Ovakav način vježbanja preporučuje se i zbog toga što će izazvati manji napor u vratu i leđima.
 
Tijekom treninga se usredotoči na pravilno izvođenje i čvrstu formu kako bi rezultati bili što bolji te došli što prije. 

Struktura treninga:
 
- 50 aktivnih sekundi, 10 sekundi odmora
- za trening nije potrebna oprema
- zagrijavanje i hlađenje nije uključeno u trening, no preporučuje se
 
Vježbe:
 
- spuštanje
- podizanje nogu (trbušnjak)
- bočni trbušnjak u iskoraku
- zakret torzom u čučnju
- istezanje
- bočni trbušnjak koljenom
- trbušnjak (naginjanjem unatrag)

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU