Index Fit
Fitness

Trening za vitke ruke i seksi gornji dio tijela

M.J. / UTORAK, 20.05.2014 18:00 Vježbe ruku nisu teške i traju relativno kratko, pa ih možeš dodati u svaki svoj uobičajeni trening, a rezultati će biti vidljivi vrlo brzo.
  

Foto: Shutterstock

SNAŽNE i vitke ruke velika su želja svih žena, no često se dogodi da ne vježbaju dovoljno intenzivno ili ne koriste odgovarajuću težinu pa brzo odustanu. Vježbe ruku nisu teške i traju relativno kratko, pa ih možeš dodati u svaki svoj uobičajeni trening, a rezultati će biti vidljivi vrlo brzo.

Ako želiš lijepo oblikovane ruke i seksi gornji dio tijela, radi ove vježbe 2-3 puta tjedno.

Struktura treninga:
 
- kardio zagrijavanje
- supersetovi za gornji dio tijela
- grupe po dvije vježbe
- 10 ponavljanja, 2 seta + pulsiranje
- oprema: bučice
- hlađenje i istezanje
 
Vježbe:
 
- hammer curl
- bentover tricep extension
 
- chest fly
- reverse fly
 
- overhead press
- dumbell pullover
 
Težinu bučica odaberi s obzirom na vlastite mogućnosti, bitno je sve vježbe napraviti s pravilnom formom.  Trenerica Kelli izmjenjuje težinu ovisno o vježbama koje radi, pa tako možeš napraviti i ti!

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU