Index Fit
Fitness

Video: Kratka rutina s girjom za žene

M.DE. / PETAK, 09.01.2015 18:00 Možete ovu rutinu napraviti kao poseban trening, ili možete ubaciti intervale girjom u svoj uobičajan režim • Pazite na formu izvođenja vježbi koju možete pogledati u videu:
  

Foto: Shutterstock


ŽENE se uvijek pitaju kako i kojim vježbama mršaviti, a istovremeno učvrstiti mišiće i "tonizirati" cijelo tijelo. To vam neće uspijeti ako ne uhvatite neko opterećenje u ruke i napravite nešto teže vježbe.

Jedan od onih rekvizita koji vam može dobro poslužiti u ostvarenju vaših ciljeva je girja s kojom možete jednostavno vježbati i kod kuće. Nekoliko intenzivnih intervala  girjom u 20-ak minuta može biti puno učinkovitije nego 60 minuta jogginga. Možete neku rutinu napraviti kao poseban trening, ili možete ubaciti intervale girjom u svoj uobičajan režim vježbanja.

Isprobajte jednu takvu rutinu s dvije girje!

Rutina se sastoji od 5 vježbi:

1. "Overhead" čučanj
2. Čučanj
3. Swing
4. Veslanje u pretklonu
5. Rumunjsko mrtvo dizanje

Vježbe radite u intervalima od 30 sekundi, sa isto toliko pauze između. Nakon cijelog kruga od 5 vježbi odmorite 2 minute pa ponovite krug još 3-6 puta. Pazite na formu izvođenja vježbi koju možete pogledati u videu:


 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU