Index Fit
Fitness

Vježbe za savršen trbuh: Zapali trbušne mišiće u samo nekoliko pokreta!

M.J. / UTORAK, 12.07.2016 08:00 Jačanje jezgre, tj. središnjeg dijela tijela, vrlo je bitno jer ti čvrsta i snažna jezgra pomaže držati kralježnicu
  

Foto: Shutterstock

KLASIČNI trbušnjaci dosadili su baš svima, pa smo odlučili pronaći bolju zamjenu. Jačanje jezgre, tj. središnjeg dijela tijela, vrlo je bitno jer ti čvrsta i snažna jezgra pomaže držati kralježnicu. Osim toga, jaka jezgra zaslužna je za manje ozljeda i ljepši stav, pa je najbolje naći vježbe koje će ju aktivirati sa svih strana.
 
Pssst! Prosječna osoba provede 56 sati tjedno sjedeći, te tako oslabljuje jezgru. Kako bi svakodnevne aktivnosti bile lakše, potrebno je svakih nekoliko dana napraviti trening koji uključuje vježbe trbušnih mišića.
 
Napravi 2 seta po 10 ponavljanja svake vježbe, a kad savladaš svaki pokret, postupno povećavaj broj ponavljanja. Trening ponavljaj svaka dva dana.
 
Vježbe:
 
1. Spiderman plank trbušnjak
 

2. Rotacija kablom

 

 3. Kosi trbušnjak

4. Kotrljanje na švicarskoj lopti

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU