Index Fit
Fitness

Vježbe za velika ramena

M.J. / NEDJELJA, 13.07.2014 16:00 Ovaj kućni trening pomoći će ti da ojačaš ruke i ramena te tako postigneš željenu formu.
  

Foto: Shutterstock

LIJEPO izgrađena ramena bitna su za savršen V-oblik tijela. Ovaj kućni trening pomoći će ti da ojačaš ruke i ramena te tako postigneš željenu formu.
 
Kad oblikuješ ramena bitno je da radiš iz tri različita kuta i pokreneš prednje, srednje i stražnje deltoide, jer inače dolazi do neravnoteže. Za ove su ti vježbe potrebne samo bučice, a težinu odaberi prema vlastitim mogućnostima. Bitno je s naporom izvesti sve vježbe do kraja, pazeći da pritom uvijek imaš pravilnu formu.
 
Trening:
 
5 vježbi, 5 rundi, kratki odmor između vježbi - 15 do 20 sekundi.
 
1. 10 side laterals
2. 10 hammer front raises
3. 10 bent over laterals
4. 10 front raises
5. 20 push ups
 
Pogledaj video u kojem trener Mike Chang pokazuje kako pravilno izvesti svaku vježbu!  
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU