Index Fit
Fitness

Zategni i oblikuj cijelo tijelo u samo par minuta

M.J. / SRIJEDA, 29.01.2014 16:30 Ovaj trening kombinira kardio vježbe, vježbe snage i istezanje uz koje ćeš aktivirati sve bitne mišićne skupine.
  

Foto: Screenshot YouTube

TRENERICA Zuzka Light kreirala je zabavan trening kojim ćeš u malo vremena doći do idealnog tijela! Ovaj trening kombinira kardio vježbe, vježbe snage i istezanje uz koje  ćeš aktivirati sve bitne mišićne skupine. 

Zuzki je trebalo samo 12 minuta do kraja treninga, no ti možeš napraviti i dulje pauze ako ti vježbe postanu prenaporne. U prvom videu trenerica objašnjava pravilnu izvedbu svake vježbe, a uz drugi video možeš uz nju raditi cijeli trening bez stanke!

Vježbe:

Plank Jump Tuck - 30 ponavljanja (napravi pauzu nakon svakih 10 ponavljanja)

Knee Hug Leg Lift - 30 ponavljanja (napravi pauzu nakon svakih 10 ponavljanja)

Jump Lunge and Knee Tuck - 3 ponavljanja svake vježbe, 10 setova

Pistol Squats - 5 ponavljanja svakom nogom

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU