Index Fit
Fitness

Želiš čvrsto i vitko tijelo? Počni raditi ovu vježbu!

M.J. / NEDJELJA, 11.01.2015 09:00 Ovaj rotirajući pokret aktivira mišiće jezgre, ramena, gornji dio leđa i stražnjicu.
  

Foto: Screenshot YouTube

 
PLANK je jedna od najboljih vježbi za jačanje i oblikovanje tijela, a otežaš li ju rotacijom i ekstenzijom, dobit ćeš super pokret koji će osnažiti mišiće te izbrisati masne naslage.
 
Ako tvoj fitness raspored uključuje puno trbušnjaka ili obličnog planka, vrijeme je da ga malo začiniš. Ovaj rotirajući pokret aktivira mišiće jezgre, ramena, gornji dio leđa i stražnjicu.
 
Od opreme ti je potrebna podloga za vježbanje, a po želji možeš koristiti i bučice. U početku je bolje dobro naučiti pokret, a tek onda dodati bučice ili neki drugi uteg, kako ne bi došlo do ozljede ili upale.
 
Vježba:
 
1. Počni u bočnom planku, oslanjajući se na podlakticu.
 
2. Slobodnu ruku zavuci ispod sebe što dalje možeš, a zatim ju ispruži ravno iznad sebe. Tijekom cijelog pokreta, tijelo treba tvoriti ravnu liniju. 
 
Napravi dva do tri seta s 10 do 12 ponavljanja.
 

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU