Index Mame
Vrtić

Vaš mališan neće piti vodu: Kako nadoknaditi tekućinu tijekom vrućina?

V.Š. / SRIJEDA, 09.07.2014 12:30 Neki se jednostavno toliko zaigraju da zaborave da bi trebali piti, dok drugi uopće ne vole vodu. Međutim, tijekom cijele godine, a osobito ljeti, treba paziti da dijete pije dovoljno vode kako ne bi došlo u opasnost od dehidracije.
  

Foto: Shutterstock

MALIŠANI često iz nama nepoznatih ili najčudnijih razloga odbijaju jesti i piti neke stvari, dok u drugima uživaju. Ima onih koji nikako ne vole piti - vodu, što ljeti, kada je vruće, a vani lijepo vrijeme koje mališani provode aktivno, može biti veliki problem.

Neki se jednostavno toliko zaigraju da zaborave da bi trebali piti, dok drugi uopće ne vole vodu. Međutim, tijekom cijele godine, a osobito ljeti, treba paziti da dijete pije dovoljno vode kako ne bi došlo u opasnost od dehidracije.

Mališanima koji ne vole ili zaboravljaju piti vodu stoga možete ponuditi nekoliko alternativnih opcija u obliku hrane koja sadrži mnogo vode. Podsjećamo ovdje da većina zaslađenih sokova i čajeva ne bi smjeli zamijeniti vodu jer služe kao dijuretik te dodatno potiču izlučivanje vode iz organizma.

Voće i povrće

Voće i povrće ovdje su definitivno na prvom mjestu jer sadrže između 70 i 95 posto vode. Najviše je ima u zelenoj salati, krastavcima, jagodama i lubenicama.

Voćni jogurt

Voćni jogurt sadrži oko 80 posto vode, kao i obični, ali, za razliku od njega, on sadrži i hranjive tvari iz voća. Kako biste bili sigurni da je sadržaj jogurta kvalitetan, možete ga pripremiti sami tako da u jogurt ubacite od 100 do 200 grama nekog voća, smiksate ga i dobijete domaći voćni jogurt.

Kaše od žitarica, tjestenina, grah

Iako ove namirnice naizgled ne obiluju vodom, pri kuhanju upijaju mnogo tekućine, više od 50 posto svoje težine. Od ovih se namirnica može pripraviti mnogo ukusnih jela pa ih ljeti djeci pripravljajte nešto češće

Ne pretjerivati sa solju

Iako nam je potrebno nadoknaditi sol kada se znojimo, važno je znati da povećani unos soli znači i povećana opasnost od dehidracije. Hranu koju pripremate djeci najbolje nemojte uopće soliti jer im je dovoljna količina natrija koje dobivaju iz namirnica kao takvih.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU