Index Rouge
Ljepota & zdravlje

Jednostavnim vježbama do lakšeg nošenja visokih peta

C.O. / UTORAK, 15.07.2014 15:39 Umjesto da omiljene cipele pospremite u stražnji dio ormara i zaboravite da postoje, u svoju rutinu vježbanja uvedite ove vježbe
  

Foto: Aquazzura

UZ OVIH nekoliko jednostavnih vježbi, ojačat ćete svoje mišiće i lakše podnašati visoke potpetice...

Nema ništa gore od neprestane borbe da senzacionalo hodate u vrtoglavo visokim potpeticama, dok zapravo nastojite održati ravnotežu i zaboraviti na bol. Umjesto da omiljene cipele pospremite u stražnji dio ormara i zaboravite da postoje, u svoju rutinu vježbanja uvedite ove vježbe. A ako ne postoji vaša rutina vježbanja, krajnje je vrijeme da ju stvorite!

U teretani: preša za noge

Vježbanjem na ovoj spravi, aktivirate svaki mišić koji se i inače aktivira kada hodate u visokim potpeticama. A to su kvadricepsi, listovi te najveći stražnjični mišić. Napravite 4 serije od 10 ponavljanja.

Kod kuće: podizanje na prste

Ova vježba snage ciljano djeluje na listove i mišiće potkoljenice - odnosno na one mišiće koji su zaslužni za stabiliziranje gležnjeva. A upravo su snažni gležnjevi i listovi imperativ za sve one žene koje preferiraju nošenje visokih peta.

Kod kuće: podizanje s teretom


Ovu vježbu možete raditi i u teretani na odgovarajućoj spravi, no možete ju prakticirati i doma. Sjednite uspravno i na koljena stavite neki teret, a zatim teret podižite na prstima. Imate li u kući dijete ili neku mršavu osobu, neka vam sjedne u krilo i pokušajte ju podizati nogama. Ova vježba također jača listove.

Kod kuće: nožna abeceda

Sjednite na pod i jednom nogom držeći je u zraku nastojte ispisati sva slova abecede. Uglavnom pomičući gležanj. Ova vježba potiče cirkulaciju u nogama te opušta ligamente.

U teretani: istezanje nogu


Na ovoj se spravi najčešće vježbaju kvadricepsi, no udaljite li se malčice od naslona sjedala, više će raditi guza i najveći stražnjični mišić, kao i bedre.

Kod kuće: valjanje

Uzmite malenu lopticu ili valjak za tijesto, ako nemate lopticu i masirajte stopalo gazeći lopticu ili valjak. Ova je vježba pogodnija za vrijeme nakon nošenja potpetica jer njome opuštate napetost u stopalima koja su često iziritirana visokim petama.

Izvor: Cosmopolitan.hr

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU