Index Rouge
Lifestyle

Kad tijelo žudi za odmorom: Najbrži trikovi za slatke snove

E.DO. / SRIJEDA, 06.01.2016 12:30 Ako imaš problema sa spavanjem i onda kada tvoje tijelo žudi za odmorom, donosimo ti nekoliko jednostavnih načina kako da što prije utoneš u carstvo slatkih snova
  

Foto: weheartit

VEČERAS ti želimo najslađe snove.

Ako imaš problema sa spavanjem i onda kada tvoje tijelo žudi za odmorom, donosimo ti nekoliko jednostavnih načina kako da što prije utoneš u carstvo slatkih snova.
 
1. Pokušaj ostati budna
 
Malo obrnute psihologije i trebala bi zaspati u trenu: legni u krevet te pokušaj što duže ostati budna, držeći oči otvorenima. Tako bi trebala brže zaspati, tvrde stručnjaci iz Glasgowa.
 
2. Topli tuš, hladna soba
 
Tjelesna temperatura usko je povezana sa spavanjem. Naime, kada zaspiš, temperatura tvog tijela pada. Upravo zato. hladnijom temperaturom sobe, pomažeš svom tijelu da se pripremi za san. Također, vrućim tušem neposredno prije spavanja, povećat ćeš šanse za brzim snom. Tako će tvoja temperatura tijela još više pasti, a i općenito, topla voda će te dodatno opustiti.
 
3. Lavanda
 
Neka se tvojom spavaćom sobom proširi miris lavande ili dodaj nekoliko kapi ovog eteričnog ulja na svoj jastuk. Brojna istraživanja dokazala su kako ovaj miris potiče dubok san te nam omogućava da se ujutro osjećamo poletnije nego inače.

4. Slušaj omiljenu glazbu
 
Ovdje prije svega mislimo na sporu i opuštajuću glazbu, koja također dokazano pomaže u opuštanju tijela te pripremanju za kvalitetni san. Istraživanje je pokazalo kako su ljudi, u dobi između 19 i 28 godina, koji su 45 minuta prije spavanja slušali klasičnu glazbu, bolje i dulje spavali od ispitanika, koji to nisu radili. Uz to, glazba ublažava i simptome depresije.
 
5. Čitanje knjige
 
Čitanje knjige će skrenuti tvoje misli, s bilo čega o čemu trenutno razmišljaš i što osjećaš, a tako će i tvoje oči postati umornije te će se poželjeti što prije odmoriti. 
 
6. Piši
 
Ako ne želiš čitati, papir i olovka u ruke te kreni prebacivati svoje misli na papir. Tako ćeš se manje brinuti, a tvoj mozak napokon opustiti.
 
7. 4-7-8, diši
 
Ako ništa od ovoga ne pomaže, okreni se starim, dobrim tehnikama disanja. Kako to funkcionira? Započni s udisajem od 4 sekunde, zadrži dah 7 sekundi, a zatim izdahni u trajanju od 8 sekundi. Ova tehnika disanja povećava količinu kisika u krvi te usporava otkucaje srca. Drugim riječima, ova tehnika trebala bi te umiriti i uspavati u roku od 1 minute. 
 
 
 
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU