Index Rouge
Moda & shopping

Kampanja koju je vrijedilo čekati: Dvojac TWINS kroz modnu priču šalje svoju kritiku društvu

D.P. / ČETVRTAK, 07.07.2016 10:00 Ova odvažna kolekcija inspirirana je propadanjem slavonskog sela
  

Foto: Mili Malinović

HVALJENI mladi dizajneri Damir Begović i Domagoj Štimac, koji stoje iza branda TWINS i na ovosezonskom su Cro-A-Porteru odševili publiku duhovitom, odvažnom i glamuroznom kolekcijom.

Danas ovaj dvojac predstavlja svoju novu kampanju, nastalu pred objektivom Milija Malinovića, kojom dizajneri sanjaju o boljem sutra.

 


Radnja kampanje smještena je u prirodu, a sva pažnja je usmjerena na komade koji ispisuju nit vodilju ljetne kolekcije poput ručno ocrtanih životinja na kaputima, haljinama i majicama te konstrukcijiski zanimljivim bluzama, sakoima i prslucima koji su inspirirani originalnim slavonskim nošnjama i tradicionalnim vezivanjem marame. Kolekcija je inspirirana propadanjem slavonskog sela.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Ako se prisjetite, davne 2012. godine održan je prosvjed mljekara koji su prosvjedovali jer je otkupna cijena mlijeka pala na 2,30 kn po litri. Mljekari su tada tvrdili kako je takvo stanje neodrživo. Danas (2016.) otkupna cijena litre mlijeka je 1,90 kn. Kako će mljekari opstati u tim uvjetima ne znaju ni oni sami. Zbog toga svakog dana seljaci su prisiljeni muzne krave slati u klaonicu, čime se farme diljem Hrvatske zatvaraju, a činjenica da je litra mlijeka jeftinija nego litra vode je uznemirujuća.

Razlog odabira ove inspiracije je jasna poruka kako su ova dva slavonca svjesna svog podrijetla i trenutne situacije u državi u kojoj žive. Interpretacijom sela u kolekciji ovjekovječili su jedan mali dio seoske kulture, što je zapravo upozorenje na gubitak naše povijesti. Iako svjesni da jedna kolekcija nije u stanju promijeniti trenutno loše stanje u selima diljem Republike Hrvatske, trude se na još jedan kreativan i optimističan način poslati poruku i upozoriti na izumiranje seoskih običaja, priča, plesova, kulture i života koji polako odlazi u zaborav.

Zaštitna lica kampanje su tri nova modela agencije Talia model Lana Bačić, Antonia Knežević i Tia Marciuš.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Podržite jedini hrvatski neovisni medij.
Molimo vas, ugasite AdBlock na Indexu.

U proteklih 15 godina Index.hr je pisao o Sanaderu dok su drugi mediji šutjeli. Pisali smo o Todoriću i Mamiću dok su im se drugi uvlačili u guzicu. Otkrili smo Linića i za to platili visoku cijenu. Index vam je pri tom potpuno besplatan.

Podržite jedini hrvatski neovisni medij gašenjem AdBlocka na Indexu te šeranjem naših članaka.

Hvala,


i redakcija Indexa
SAZNAJTE KAKO UGASITI ADBLOCK NA INDEXU