Index Rouge
Lifestyle

Matematikom do poražavajućih rezultata: Otkriveno koliko vremena žene provedu u stresu zbog svog izgleda

E.DO. / NEDJELJA, 23.03.2014 12:30 Točan odgovor: 627 sati i 28 minuta • Osim što ima toliko drugih zabavnijih stvari koje možemo raditi umjesto toga, lošija je vijest da time pada naše samopouzdanje

Foto: Barcelonette

MOŽETE li pogoditi koliko vremena godišnje provedemo pred ogledalom?

Točan odgovor: 627 sati i 28 minuta i to prije svega mislimo na žene, nad kojima je provedeno istraživanje.

Za sve one kojima matematika nije bila omiljeni predmet u školi, to je gotovo mjesec dana brige oko toga kako izgledamo. Osim što ima toliko drugih zabavnijih stvari koje možemo raditi umjesto toga, lošija je vijest da time pada naše samopouzdanje.

Istraživači su otkrili kako se najviše brinemo oko toga jesmo li premršavi ili imamo koji kilogram previše. Pa tako najčešće žene imaju problema s biranjem odjeće, kasnije ističući kako to na njima izgleda loše. Pa zašto ljepši spol toliko dragocjenog vremena provodi brinući se o izgledu?

Psihologinja Rachel Clements to objašnjava time da je društvo u kojem živimo programirano na takav način. "Preveliki je naglasak stavljen na to kako izgledamo i kako možemo poboljšati izgled. Plus, zvijezde svakodnevno drastično gube kilograme i time mijenjaju izgled "na bolje! pa nam i to ostavlja dojam da trebamo učiniti isto", prenosi Cosmopolitan.

"Uvijek možemo nešto popraviti, no moramo staviti naglasak na onu unutarnju ljepotu, jer kada vanjska izblijedi, to je sve što vam ostaje. No, nemojte pribjegavati drastičnim promjenama, zbog kojih bi mogli požaliti, već idite korak po korak. I male promjene potiču da se bolje osjećamo te sve radite isključivo radi sebe."

Potpuno se slažemo, jer sve ostalo zvuči jako iscrpljujuće. Slažete li se?