Tihana Harapin Zalepugin zaštitno je lice nove kampanje branda LINK
Foto: Press Foto
HRVATSKI modni brand LINK u svojoj novoj kampanji odlučio je predstaviti "stvarnu ženu - ženu koja pripada generaciji žena za koje je stil stanje duha i odabira, ali ne i godina".
Zaštitno lice kampanje tako je postala Tihana Harapin Zalepugin, ikona hrvatske modne scene.
"Tijekom nastajanja LINK-ove kolekcije za proljeće/ljeto 2015., koja će tijekom sljedeća dva mjeseca biti predstavljena u Düsseldorfu, Las Vegasu i New Yorku, počela se javljati ideja o vizualima koji bi pratili kolekciju i ženi koja je zaista i nosi", pričaju popularni modni dizajneri.
"Ovaj je editorijal istodobno posveta ženi koja poštuje i živi modu, odgaja generacije i pronalazi modele nestvarne ljepote. Nevjerojatna je energija kojom zrači, osobnost koja je u jednom trenutku nježna i ranjiva, a u drugom nadmoćna, gotovo agresivna. Prepoznala se u toj odjeći i uživala je u svakom trenutku snimanja. Vjerujemo da su uz njezinu prisutnost i naše modne ideje dobile dublji smisao" – zaključili su Ogi i Zoran.
Crna i bijela boja koje dominiraju kolekcijom istodobno su skromne i arogantne – bezvremenske baš kao i žena koja ih nosi. Pogledajte najavnu kampanju i dopustite da vam spoju dvaju bezvremenskih ljepota pogodi unutrašnji duh i razdrma cijeli konvencionalni svijet.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati