Japanski znanstvenici pronašli formulu za predviđanje uspješnosti filma?

• Tim znanstvenika pronašao je alat pomoću kojeg je moguće predvidjeti da li će neki film biti uspješan čak i prije njegove premijere
  • Istraživači su svoju ideju testirali na nekoliko popularnih blockbustera, kao što su "The Da Vinci Code," "Spider Man 3" i "Avatar"
Piše: D.Ša.
ponedjeljak, 18.6.2012. 14:10

Foto: Wikipedia

OTKRIĆE Japanskih znanstvenika sa sveučilišta Tottori, moglo bi uskoro postati iznimno popularno u filmskoj industriji. Kako prenosi New York Post, tim znanstvenika pronašao je "alat" pomoću kojeg je moguće predvidjeti da li će neki film biti uspješan čak i prije njegove premijere.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Matematički model, pomoću kojeg se izračunava uspješnost nekog filma, utemeljen je na uspoređivanju količine novca utrošenog na marketing prije pojave "medijskog šuškanja" o filmu. Istraživači su svoju ideju testirali na nekoliko popularnih blockbustera, kao što su "The Da Vinci Code," "Spider Man 3" i "Avatar".

"Rezultati su bili prilično točni, što znači da bi ponuđeni matematički model mogao omogućiti jako dobra predviđanja o tome koliko će neki film biti uspješan, čak i prije njegovog prikazivanja", kaže se u izjavi Instituta za fiziku u tekstu objavljenom u časopisu Journal of Physics.