54.166.245.10 US
 

120 novinara s Prisavlja: Ne može nas voditi onaj koji krši zakon i narušava ugled HRT-a

Piše:
ponedjeljak, 26.10.2009. 16:10
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Tekst: I.Ć.
Foto: Drago Sopta (Cropix)/Arhiva

"HRT-om ne može upravljati niti biti dostojna upravljačke dužnosti, bilo koja osoba koja svojim postupanjem krši zakon i narušava ugled HRT-a. S tim u svezi, a s obzirom i na predstojeći i sudski postupak utvrđivanja istinitosti iskazivanja nacionalne nesnošljivosti i mržnje zaključeno je i da se ne prejudicira krivnja, a da interni postupak utvrđivanja odgovornosti za narušavanje ugleda HRT-a ne može obuhvatiti samo četvero navedenih kolegica i kolega, već istovremeno mora obuhvatiti i postupanja i izjave i glavnog ravnatelja", zaključak je s današnjeg sastanka u prostoru Prisavlja gdje je bilo nazočno više od 120 članova HND-a pri HTV-u i Sindikata novinara HTV-a ali i drugih zainteresiranih zaposlenika HRT-a.

> Ekskluzivno - Novinari HTV-a potvrdili za Index: Ravnatelj HTV-a novinarku nazvao četničkom kurvetinom

> Tema: Reakcije na Vanju Sutlića

Potpora kolegama

Naime, sudionici sastanka iskazali su neupitnu potporu četvero kolegica i kolega, za koje kažu da su neupitne ljudske i profesionalne vjerodostojnosti. Također, zaposlenici HRT-a Sutliću i dalje zamjeraju ne samo rječnik nego i neprofesionalan odnos prema kolegama kao i kršenje zakona kada je riječ o kupnji jahte.

"O neprimjerenom odnosu i rječniku glavnog ravnatelja prema zaposlenicima, a prvenstveno ratnim reporterima o čemu su svjedočile kolegice Kamenski i Knežević, naglašeno je da je glavni ravnatelj zloupotrijebio osobu i posao glasnogovornika HRT-a, koji je u ime HRT-a govorio o izrazito privatnom pothvatu kupovine jahte od strane glavnog ravnatelja", stoji u zaključcima u kojima je također zauzet stav o osudi protuzakonitog miješanja u urednička postupanja, a izravnim traženjima glavnog ravnatelja da u humanitarnoj emisiji ne nastupi kolegica Ivana Dragičević-Veličković, što je glavni ravnatelj izričito i jasno javno izjavio i priznao na posebno sazvanoj press konferenciji u prostorijama HRT-a.

Loše poslovanje

Izražen je i stav o čvrstom i oštrom suprotstavljanju uvođenju cenzure u program HTV-a, što je već loše odjeknulo i u nadležnim tijelima Europske komisije u Bruxellesu, napominju djelatnici s Prisavlja.

Također, novinari zamjeraju i loše financijsko poslovanje HRT-a, a svoje sumnje u loše poslovne odluke predočili su u petnaest pitanja koja bi upravi HRT-a trebala postaviti nadležna tijela prije svega saborski odbori za informiranje, informatizaciju i medije te za ljudska prava i prava nacionalnih manjina.

Pitajte Sutlića!

1) Zašto je marketing HTV-a za 2008. (planiran na 444 mil kn) podbacio za 22%? Tko je kriv?
2) Zašto je marketing HR-a za 2008. planiran na 10 puta manje (44 mil kn) i podbacio za 9%? Tko je kriv?

3) Zašto i što u Marketingu HTV-a radi 17 (podaci za 2008), a HR-a 23 ljudi? Zašto je u Marketingu HR-a – petero ljudi više a postižu 10 puta lošiji rezultat od kolega koji rade za HTV? Zašto su, uopće odvojeni?
4) S kojim pravom, uz koju argumentaciju i kome je konkretno pala na pamet ideja da se zakonski smanji ili potpuno ukine marketing na HRT-u, te marketinški kolač (veoma inventivno) naplaćuje od konkurencije?
5) Zašto je 2008. godina (31.12.) završena sa 620 ljudi u Zajedničkim i općim poslovima? Je li napravljena analiza njihova rada? Jesu li ravnatelji tim radom zadovoljni?
6) Zašto i što u Pravnim i kadrovskim poslovima radi 29 ljudi?
7) Zašto i što u Općim poslovima radi 107 ljudi?
8) Zašto i što u Financijama, Računovodstvu, Planu i analizi radi 59 ljudi?
9) Koliki je pad gledanosti 2009. u odnosu na 2008.? Također i 2008. u odnosu na 2007.? I tako, recimo 5 godina unatrag? Tko je za to odgovoran?
10) Koliki je postotak snimljenog a nikad objavljenog materijala? Koji su urednici za to odgovorni?
11) Zašto se iscrpljuju novinarske i tehničke ekipe i troše golemi materijalni resursi na uključenja uživo koja nemaju novinarskog uporišta? Tko to planira i tko za to odgovara? Tko je dopustio da, u posljednje vrijeme, Dnevnici umjesto 25 traju 30-34 minute?
12) Zašto lanac potpisivanja putnih naloga ne funkcionira i zašto time rukovoditelji stvaraju urednicima i novinarima nerješive probleme u planiranju i realizaciji zadaća na terenu? I preko naših lica i imena sramote našu kuću. Tko je za to odgovoran?
13) Zašto se putuje u hotele sa 4 zvjezdice koji su često puta skuplji od onih koje sami nađemo i realiziramo uz vouchere? Tko je za to odgovoran?
14) Koji su rezultati obilaska planeta najviših rukovoditelja na račun naše kuće? Kome za to podnose izvještaje i polažu račune?
15) Podupire li i dalje, kako i kojim argumentima ovo Ravnateljstvo ovo Programsko vodstvo?

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije