54.161.91.76 US
 

24sata u strahu od Tomasovića objavili još jednu laž

Piše: Vojislav Mazzocco
petak, 8.1.2016. 17:27
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Screenshot: 24sata, Foto: Ivana Ivanović/Pixsell

NIJE neka vijest da je u tabloidu 24sata objavljena laž, no na ovu ćemo se osvrnuti jer se tiče Indexa.

Na njihovim web stranicama danas je objavljen potpuno lažan, kukavički tekst sljedećeg sadržaja:

Citiramo:

"U tekstu objavljenom 28.11.2015. godine objavili smo neistinitu informaciju o navodnoj Facebook prepisci između dvoje liječnika splitske bolnice, Ivane Rosenzweig Jukić i Hrvoja Tomasovića.
Navodnu prepisku, koja se kasnije pokazala neistinitom, preuzeli smo s jednog internet portala koji ju je prvi objavio, a to je i navedeno u objavljenom članku. Zbog toga se zbog svih neugodnosti proizašlih iz objavljenog članka ispričavamo liječnicima Ivani Rosenzweig Jukić i Hrvoju Tomasoviću."

Na 24sata je u ovih nekoliko rečenica izneseno nekoliko laži, implicirajući da je portal Index iznio neistinite informacije o liječnicima splitske bolnice.

Prvo, ne postoji ni jedan dokaz da je prepiska između Hrvoja Tomasovića i Ivane Rosenzweig Jukić neistinita. Istinito je samo da je 24sata preuzeo temu na kojoj su novinari i urednici Indexa krvavo radili po svim pravilima novinarske struke.

Drugo, 24sata impliciraju da je portal Index ustvrdio da su Hrvoje Tomasović i Ivana Rosenzweig Jukić uzeli mito. Ni na jednom mjestu u izvornom Indexovom tekstu se ne tvrdi da su spomenuti liječnici uzeli mito, već da su ga dogovarali.

Treće, 24 svoju vlastitu nesmotrenu objavu za koju nisu imali ni jednog dokaza pokušavaju podvalili kao Indexovo objavljivanje neistina. Da pojasnimo. URL (internetska adresa) teksta iz 24 sata glasi "hkl-trazi-ocitovanje-uzimali-su-novac-oboljelima-od-raka-449266". Adresa je preuzeta iz naslova teksta, u međuvremenu uklonjenog s portala 24sata. Iz nje proizlazi da su 24sata tvrdili da liječnici uzimaju mito, a sada pokušavaju tu tvrdnju svaliti na Index. Vjerojatno to čine u strahu od tužbe.
 
Četvrto, prenoseći informacije iz Indexa 24sata ni u jednom trenutku nisu zatražila uvid u dokumentaciju kojom Index raspolaže, baš kao ni što pri objavi ovog sramotnog tekstuljka nisu zatražili očitovanje Indexa. Njima osnovno novinarsko pravilo o provjeri kod druge strane očito ništa ne znači.

Molimo stoga upravu i djelatnike 24sata da se ubuduće suzdrže od prenošenja informacija s Indexa, a ako u nedostatku vlastitog sadržaja to već moraju raditi neka isto čine u skladu s pravilima novinarske struke. I neka se ubuduće ispričavaju za vlastite pogreške bez svaljivanja krivnje na Index. Na lekcije iz novinarstva bismo ih rado pozvali, no novinarstvo ionako nije ono čime se oni bave.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije