Ambiciozni planovi crikveničkog "Jadrana": Do 2025. planira se rast prihoda na 152 milijuna kuna
Foto: Jadran-Crikvenica.hr
TURISTIČKA tvrtka Jadran d.d. iz Crikvenice, koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, danas je predstavila Strateški poslovni plan društva za razdoblje 2016. – 2025. kojeg je izradila ugledna nezavisna međunarodna savjetodavna kuća Horwath HTL, specijalizirana za turizam, priopćili su iz Jadrana.
Plan je većinu kapaciteta podići na četiri zvjezdice
Kao glavne točke u Strategiji ističu se nastavak investiranja u unaprjeđenje kvalitete i standarda uz repozicioniranje i podizanje kategorije, prema kojem bi svi objekti trebali podignuti kategorizaciju za jednu ili dvije zvjezdice. Ukupan iznos šestogodišnjeg investicijskog ciklusa iznosio bi 301,3 milijuna kuna, a 43% ukupnih predviđenih investicija realiziralo bi se tijekom 2017. i 2018. godine. Nakon provedenih ulaganja i unaprjeđenja kvalitete objekata, 2021. godine 69% smještajnih kapaciteta Jadrana bilo bi u kategoriji 4 zvjezdice.
Trenutno je u tijeku investicijski ciklus u vrijednosti 28,4 milijuna kuna u objektima Omorika i Varaždin kojim će se kategorizacija tih hotela podići na razinu 4 zvjezdice, a hotel Varaždin pozicionirat će se kao lječilišni hotel. Osim investicijskog ciklusa, Strateškim planom predviđena je i izmjenu organizacijske strukture Jadrana d.d. prema kojoj bi se iz postojećih 6 profitnih centara formirala 3 klastera prema geografskom određenju objekata (Dramalj, Crikvenica, Selce).
Do 2025. planira se rast prihoda na 152 milijuna kuna
Realizacijom Strateškog plana predviđen je rast prihoda sa sadašnjih 62 milijuna kuna u 2015. na 152 milijuna kuna u 2025. godini što predstavlja rast od 146%, uz još snažniji rast EBITDA-e (zarade prije kamate, poreza, deprecijacije i amortizacije) sa sadašnjih 8 milijuna kuna u 2015. na 57 milijuna kuna 2025. godine. Isto tako, prema ključnim pokazateljima poslovanja u navedenom razdoblju porast će i godišnja zauzetost smještajnih jedinica kao i ukupni prihodi po smještajnoj jedinici. Sve to dovest će i do povećanja ukupne vrijednosti Jadrana sa sadašnjih 155,1 milijun kuna na 492 milijuna kuna 2025. godine, što predstavlja rast od 217%. Isto tako, planom se predviđa i značajan društveno-ekonomski utjecaj razvoja Jadrana na ukupno gospodarstvo crikveničke rivijere i Kvarnera i to prosječnim godišnjim doprinosom BDP-u od 117 milijuna kuna za razdoblje do 2025. godine uz generiranje 617 radnih mjesta kroz izravno i neizravno zapošljavanje u navedenom periodu.
Manestar: Želimo podići vrijednost kompanije
"Ovim Strateškim poslovnim planom ambiciozno određujemo dugoročan smjer razvoja Jadrana kao vodeće hotelsko – turističke kompanije na Kvarneru, međutim, isto tako pokazujemo posebnu brigu o dioničarima. U stečaju je preko 850 bivših i sadašnjih radnika namirilo 50% svojih potraživanja kroz dionice Jadrana, a provedbom ovog plana upravo oni mogu očekivati u prvoj fazi stabilizaciju vrijednosti dionica, a u drugoj fazi i povećanje vrijednosti dionica te interes ulagača. Uvjeren sam da ćemo plan uspješno realizirati i da će Jadran doprinijeti i podizanju standarda i kvalitete Crikvenice i cjelokupne crikveničke rivijere kao turističke destinacije, a uz to biti i snažan pokretač gospodarskog razvoja ovog kraja, ali i ukupnog turizma u Hrvatskoj. Izuzetno me raduju i rezultati istraživanja zadovoljstva naših zaposlenika koji su mi pružili snažnu podršku po pitanju vođenja tvrtke i smjera u kojem Jadran ide na čemu im zahvaljujem, a njihova motivacija i vjera u tvrtku dodatno nas obvezuju da u budućnosti budemo još uspješniji“, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadran d.d.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati