54.234.45.10 US
 

Američka agencija "popljuvala" hrvatski turizam

Piše:
petak, 22.7.2005. 15:43
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

TURISTI koji će ove godine posjetiti našu zemlju mogli bi se neugodno iznenaditi ukoliko očekuju povoljne, ili barem realne cijene raznih usluga, tvrdi američka turistička agencija Stripes European Travel. Strane turističke agencije zbunjene su velikim kontrastom; dok su neke usluge za Amerikance začuđujuće jeftine, druge se cijene kao na nekim europskim top destinacijama.

Kako bi potvrdila svoje teze, agencija Stripes European Travel je na svojoj stranici navela je nekoliko primjera.

Prvi od njih odnosi se na taksi koji su njezini djelatnici uzeli za prijevoz od hotela do centra Splita. Udaljnost koju su prešli nije bila veća od 5 kilometara, a račun je bio 40 kuna, zbog čega su se djelatnici američke agencije zapitali koliko bi od dnevnog budžeta trebalo odvojiti za nešto duži put ili razgledavanje.

No, prva pohvala stigla je na račun cijene cappuccina, koji su Amerikanci u Italiji platili dvostruko više nego u Splitu.

Navode kako je cijena aperitiva koji su pili na terasi gledajući zalazak sunca razumna, a radi se o domaćem piću s cijenom od 8 kuna.

Ipak, stranci su zaključili kako novac u Hrvatskoj treba trošiti s puno opreza, uz obraćanje pozornosti na jeftinija mjesta.

Amerikanci su, stoji u članku objavljenom na stranici estripes.com, brzo naučili da taksiste ne traže ispred hotela, već da su oni s glavne ceste mnogo jeftiniji.

Također su odmah zaključili kako jesti treba u restoranima koji imaju gotov meni. Mnogi vrsni restorani ribu naplaćuju po masi, pa i u tome treba biti oprezan. Kao drugu opciju navode relativno jeftinu paštu ili pizzu.

Agenti su posebno dobro zapamtili zaposlenike u ugostiteljstvu, koji obično jako dobro izgledaju, te naivne turiste doslovno za rukav povlače unutar objekta, nudeći im raznobojne koktele ili deserte "bolje nego bilo gdje drugdje".

Jednu su se večer Amerikanci dali nagovoriti na takav pothvat, ali su ostali razočarani lošom uslugom i još lošijim bijelim vinom.

Prilikom traženja smještaja, tvrde kako su naišli na cijene od 100 kuna po noćenju za jednu osobu. Kako se radilo o privatnom smještaju, uspjeli su se nagoditi, pa su za četiri osobe platili 300 kuna.

Za razliku od stare žene koja ih je dočekala puna ljutnje, misleći da su preškrti, njezin muž pokazao je dozu gostoljubivosti tipičnu za naš narod. Ponudio im je smještaj za cijenu koju su tražili, te ih je još odvezao do autobusa.

Američki turisti su se složili oko toga da je apartman bio čist i uredan, ali ne pretjerano luksuzan.

Prilikom posjete Dubrovniku, oduševili su se suncem okupanim terasama koje gledaju prema moru, i najboljim vinom koje su kušali na putovanju.

Njihov je zaključak na kraju bio kako su najbolju večer putovanja najjefinije platili.

Radi se o jednoj od rijetkih negativnih kritika stranih medija na račun hrvatskog turizma, a mi se ne možemo oteti dojmu da su dotični Amerikanci u Hrvatsku došli s prevelikim očekivanjima i pretankim novčanikom.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije