Anti-AIDS zaklada protiv Viagre u novogodišnjoj noći
Tekst se nastavlja ispod oglasa
JEDNA od najvećih zaklada za borbu protiv AIDSa sa sjedištem u Los Angelesu, "AIDS Healthcare Foundation", od farmaceutske tvrtke Pfizer Inc. zatražila je povlačenje reklama koje su se nedavno pojavile u dnevnim novinama, a potiču korištenje tableta Viagre na novogodišnju noć, jer su ocijenili da je riječ o bezobzirnom poticanju "rekreativne" upotrebe "ozbiljnog" lijeka.
"Što radiš u novogodišnjoj noći?", pita, zagonetno se smiješeći, privlačan sjedokosi muškarac sa cijele stranice The Wall Street Journala od četvrtka. Ispod fotografije piše: "Činjenica je da Viagra može pomoći muškarcima kod svih stupnjeve erektilne disfunkcije - od blage do ozbiljnije".
AIDS Healthcare Foundation kritizira reklamu, smatrajući da ona promovira Viagru, svrstavajući je u kategoriju "droga koje se uzimaju na tulumima" te na taj način potiče rizično seksualno ponašanje.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Ne samo da šalje bezobzirnu poruku koja doprinosi širenju seksualno prenosivih bolesti, već je dio neodgovorne oglašivačke kampanje koja se obraća izravno potrošaču", stoji u priopćenju što ga je potpisao predsjednik zaklade Michael Weinstein.
Farmaceutske tvrtke, među kojima i Pfizer, sve su češće mete kritika zbog pretjeranog promoviranja lijekova, s obzirom na činjenicu da je riječ o nečemu što može biti potencijalno opasno za zdravlje pojedinca.
"Što radiš u novogodišnjoj noći?", pita, zagonetno se smiješeći, privlačan sjedokosi muškarac sa cijele stranice The Wall Street Journala od četvrtka. Ispod fotografije piše: "Činjenica je da Viagra može pomoći muškarcima kod svih stupnjeve erektilne disfunkcije - od blage do ozbiljnije".
AIDS Healthcare Foundation kritizira reklamu, smatrajući da ona promovira Viagru, svrstavajući je u kategoriju "droga koje se uzimaju na tulumima" te na taj način potiče rizično seksualno ponašanje.
"Ne samo da šalje bezobzirnu poruku koja doprinosi širenju seksualno prenosivih bolesti, već je dio neodgovorne oglašivačke kampanje koja se obraća izravno potrošaču", stoji u priopćenju što ga je potpisao predsjednik zaklade Michael Weinstein.
Farmaceutske tvrtke, među kojima i Pfizer, sve su češće mete kritika zbog pretjeranog promoviranja lijekova, s obzirom na činjenicu da je riječ o nečemu što može biti potencijalno opasno za zdravlje pojedinca.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati