Bandić počeo smanjivati broj službenika koji žive na Gradskim jaslama
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ZAGREBAČKI gradonačelnik Milan Bandić uputio je Gradskoj skupštini prijedlog preustroja Gradskog poglavarstva po kojem bi, kako je i najavljivao, bio smanjen broj gradskih ureda, zavoda i službi.
To je jedan od prvih Bandićevih poteza nakon što je u utorak, na konstituirajućoj sjednici Skupštine, preuzeo mandat gradonačelnika.
Po novom prijedlogu, broj ureda, zavoda i službi smanjit će se s 19 na 14 i to spajanjem više srodnih ureda, s tim da će se osnovati i dva nova: Ured gradonačelnika i Kontrolni ured koji će obavljati reviziju ostalih ureda i pratiti njihovu učinkovitost.
Time će se, uz ostalo, prekinuti praksa dopisivanja među uredima u korist obveze rješavanja problema, ocijenio je Bandić.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Dužnost javnoga sektora nije nezainteresirano vođenje dugotrajnih birokratskih postupaka, već sustavno i kvalificirano rješavanje problema", rekao je Bandić prigodom svog inauguracijskog govora na skupštinskoj sjednici obećavši tada da će "brzo i odlučno" provesti radikalnu reformu i nastojati posve izmijeniti način rada i mentalitet gradske uprave: od udobnog života na proračunu, u učinkovitu, kreativnu i odgovornu javnu službu.
Bandić je potpisao zahtjev gradskim službenicima od razine načelnika odjela sve do pročelnika ureda u kojem traži da mu, nakon lokalnih izbora, stave mandate na raspolaganje, a njihove ostavke očekuje već ovaj tjedan. Najavio je i osposobljavanje novih mladih stručnjaka za rad u gradskim službama.
Bandićev prijedlog novog ustroja gradske uprave na prvoj sjednici Gradske skupštine u novom sazivu, 28. lipnja, razmotrit će novi gradski zastupnici, a prihvate li ga, Gradsko poglavarstvo bi "po novom" trebalo početi raditi od sredine srpnja.
Među narednim potezima koje je Mandić najavio je postupna reorganizacija trgovačkih društava posebno prometno-komunalnih i privatizacija nekih od njih te uspostava javne kontrole trošenja u gradskom proračunu.
To je jedan od prvih Bandićevih poteza nakon što je u utorak, na konstituirajućoj sjednici Skupštine, preuzeo mandat gradonačelnika.
Po novom prijedlogu, broj ureda, zavoda i službi smanjit će se s 19 na 14 i to spajanjem više srodnih ureda, s tim da će se osnovati i dva nova: Ured gradonačelnika i Kontrolni ured koji će obavljati reviziju ostalih ureda i pratiti njihovu učinkovitost.
Time će se, uz ostalo, prekinuti praksa dopisivanja među uredima u korist obveze rješavanja problema, ocijenio je Bandić.
Bandić je potpisao zahtjev gradskim službenicima od razine načelnika odjela sve do pročelnika ureda u kojem traži da mu, nakon lokalnih izbora, stave mandate na raspolaganje, a njihove ostavke očekuje već ovaj tjedan. Najavio je i osposobljavanje novih mladih stručnjaka za rad u gradskim službama.
Bandićev prijedlog novog ustroja gradske uprave na prvoj sjednici Gradske skupštine u novom sazivu, 28. lipnja, razmotrit će novi gradski zastupnici, a prihvate li ga, Gradsko poglavarstvo bi "po novom" trebalo početi raditi od sredine srpnja.
Među narednim potezima koje je Mandić najavio je postupna reorganizacija trgovačkih društava posebno prometno-komunalnih i privatizacija nekih od njih te uspostava javne kontrole trošenja u gradskom proračunu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati