Bandić: Posljednjih pet godina Zagreb je bio loš gospodar svoje imovine

Bandić: Posljednjih pet godina Zagreb je bio loš gospodar svoje imovine
U ZAGREBU planiramo uspostavu jedinstvene gradske riznice, ali i uvođenje novog načina naplate potraživanja, rekao je danas gradonačelnik Zagreba Milan Bandić ocijenivši kako je u proteklih pet godina Grad Zagreb bio loš gospodar svoje imovine.

Na konferenciji za novinare nakon sjednice Gradskog poglavarstva pročelnik Gradskog ureda za financije Slavko Kojić je izvijestio da su potraživanja Grada prešla milijardu kuna i dodao da će se taj problem rješavati uz pomoć ekipe unutar Poglavarstva ili pak vanjske institucije koja bi vodila vodila novu politiku naplate.

Osim toga, od 1. siječnja 2006. se uvodi jedinstveni račun, umjesto računa proračuna i računa proračunskih korisnika, tako da će ubuduće odmah biti poznato što je od planiranog i ostvareno, najavio je Kojić.

Zbog ukidanja nekih ureda, članovi Gradskog poglavarstva danas su prihvatili odluku o preraspodjeli proračunskog novca do kraja 2005. na ona upravna tijela koja su preuzela njihov djelokrug i poslove. U novoosnovani Ured gradonačelnika je preraspodijeljeno 48 milijuna kuna, a u stručnu službu je, uz postojećih 27 milijuna kuna, stiglo još 33 milijuna. Za novi gradski Kontrolni ured preraspodijeljeno je svega 144.000 kuna, a u Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj grada 700.000 kuna itd.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bandić je na pitanje novinara zašto su za to osigurani tako mali iznosi odgovorio da su u pitanju tek inicijalna sredstva i da će im se ubuduće osigurati dovoljno novca za normalan rad. Kojić je napomenuo da će se financiranje tih i drugih ureda detaljno urediti nakon njihova konsolidiranja, rebalansom proračuna kojeg je najavio za rujan.

Na Poglavarstvu je prihvaćen i polugodišnji obračun proračuna za 2005. po kojemu su u prvoj polovici godine prihodi iznosili 2,78 milijardi kuna (49 posto od plana), a rashodi 2,68 milijardi (47 posto od plana) što znači da je razlika prihoda i rashoda 183 milijuna kuna.

Danas prihvaćenim izmjenama zaključka o kriterijima za davanje u gradskih stanova i prostora na korištenje udrugama i političkim strankama, utvrđuje se način dodjele tih prostora nezavisnim listama u Gradskoj skupštini. Po riječima člana Poglavarstva za područje imovinsko-pravnih poslova i imovinu grada Slobodana Ljubičića, odsada će se prostori dodijeljivati udrugama na prijedlog nadležnog gradskog ureda (iz djelatnosti kojom se bavi udruga) koji će kontrolirati koristi li se prostor namjenski.

Slijedeći tjedan će se održati najmanje jedna sjednica Gradskog poglavarstva, a od 1. do 15. kolovoza sjednice se neće održavati.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara