Blokade slovensko-austrijske granice neće biti
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Do blokade slovenskoaustrijskih graničnih prijelaza, koju su nezadovoljni slovenski špediteri najavili za ponedjeljak, vjerojatno neće doći, a austrijski veleposlanik u Ljubljani najavio je mogućnost dodatnih "nagradnih" tranzitnih dozvola za slovenske prijevoznike koji imaju vozila s odgovarajućim ekološkim standardom.
"Austrija se trudi da ne dođe do pogoršanja odnosa sa Slovenijom jer znamo koliko ste napora uložili u modernizaciju voznog parka", rekao je na konferenciji za novinare u Ljubljani veleposlanik Austrije Ferdinand Mayrhofer-Gruenbuehl. On je upozorio da je pitanje ekoloških standarda i transporta za Austrijance vrlo osjetljivo pitanje, ali da postoji mogućnost da slovenski prijevoznici s ekološkim standardom vozila "euro 3" dobiju dodatne tranzitne dozvole.
Po podacima slovenske gospodarske komore od 3.700 vozila za špedicijsku djelatnost takav standard ispunjava jedna trećina.
Potpredsjendik slovenske gospodarske komore upozorio je na negativne posljedice koje bi najavljena blokada nezadovoljnih slovenskih špeditera izazvala na tu djelatnost i kredibilitet domaćih izvoznika. U špediciji je naime zaposleno 3700 ljudi, međunarodnim transportom bavi se 2000 prijevoznika. U toj je branši prošle godine ostvaren ukupan prihod od 500 milijuna eura, što je skoro 4 posto slovenskog bruto društvenog proizvoda.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Slovenski prijevoznici tuže se da su u Austriji glede pravila tranzita diskriminirani u odnosu na špeditere iz zemalja-članica EU, a i austrijske cestarine drže previsokima.
Ciril Jarc iz transportne tvrtke "Mateni" rekao je na susretu s austrijskim veleposlanikom da za cestarinu od prijelaza Karavanke pa do njemačke granice slovenski prijevoznici sa svim ostalim taksama moraju platiti 115 eura, što nije malo.
"Austrija se trudi da ne dođe do pogoršanja odnosa sa Slovenijom jer znamo koliko ste napora uložili u modernizaciju voznog parka", rekao je na konferenciji za novinare u Ljubljani veleposlanik Austrije Ferdinand Mayrhofer-Gruenbuehl. On je upozorio da je pitanje ekoloških standarda i transporta za Austrijance vrlo osjetljivo pitanje, ali da postoji mogućnost da slovenski prijevoznici s ekološkim standardom vozila "euro 3" dobiju dodatne tranzitne dozvole.
Po podacima slovenske gospodarske komore od 3.700 vozila za špedicijsku djelatnost takav standard ispunjava jedna trećina.
Potpredsjendik slovenske gospodarske komore upozorio je na negativne posljedice koje bi najavljena blokada nezadovoljnih slovenskih špeditera izazvala na tu djelatnost i kredibilitet domaćih izvoznika. U špediciji je naime zaposleno 3700 ljudi, međunarodnim transportom bavi se 2000 prijevoznika. U toj je branši prošle godine ostvaren ukupan prihod od 500 milijuna eura, što je skoro 4 posto slovenskog bruto društvenog proizvoda.
Slovenski prijevoznici tuže se da su u Austriji glede pravila tranzita diskriminirani u odnosu na špeditere iz zemalja-članica EU, a i austrijske cestarine drže previsokima.
Ciril Jarc iz transportne tvrtke "Mateni" rekao je na susretu s austrijskim veleposlanikom da za cestarinu od prijelaza Karavanke pa do njemačke granice slovenski prijevoznici sa svim ostalim taksama moraju platiti 115 eura, što nije malo.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati