54.82.56.95 US

Britanski znanstvenik tvrdi: Ljudi su izvanzemaljci!

srijeda, 3.2.2010. 17:31

Tekst: S.C.H.
Foto: Arhiva

POSTOJE nepobitni dokazi da je život na Zemlju donesen kometima iz svemira, tvrdi direktor Centra za astrobiologiju iz Cardiffa, profesor Chandra Wickramasinghe, koji je slične teorije iznosio i tijekom 70-ih i 80-ih godina prošloga stoljeća, prenosi danas britanski Daily Telegraph.

Wickramasinghe je, zajedno s kolegom Sir Fredom Hoyleom, prije nekoliko desetljeća prvi put predstavio teoriju nazvanu "panspermija", a u najnovijem je članku, objavljenom u stručnom časopisu International Journal of Astrobiology, tvrdi kako najnovija otkrića samo potvrđuju njegovu teoriju.

Prema njegovoj teoriji, čovjek je izvanzemaljskog podrijetla, a život na Zemlji počeo je prije otprilike 3,8 milijardi godina stigavši iz svemira. Isti astrobiolog tvrdi i da se život prenosi s planeta na planet već milijardama godina te da kometi udaraju o planete i tako prenose živu materiju.

Vrijeme je da priznamo otkuda potječemo

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Wickramasinghe tvrdi i da su ljudi naselili Zemlju nakon što je u naš planet udario komet, te da dokazi iz astronomije, koji se odnose na prisutnost organske materije i molekula na kozmičkoj prašini, podržavaju teoriju prema kojoj se život nije razvio na Zemlji, već je stigao iz svemira.

Ulazak u novu dekadu, odnosno u 2010. godinu, smatra Wickramasinghe, pravo je vrijeme da se konačno kaže istina o izvanzemaljskom podrijetlu čovjeka, a upozorava i da se još uvijek jake kulturne barijere protive prihvaćanju takve teorije.

"Konačno, mnogo ljudi ima problema s prihvaćanjem teorije da smo nastali evolucijom majmuna. Zato i činjenicu da odgovor o našem postanku leži u maloj izvanzemaljskoj bakteriji, ne bi trebalo biti teško prihvatiti", objašnjava u svojem članku Chandra Wickramasinghe.