54.196.110.222 US
 

Coca Cola više nije najvrjednija robna marka: Prestigli je Apple i Google

KLJUČNI PODACI
  • Vrijednost marke Apple je 98,31 milijardu dolara
Piše: M.R.
ponedjeljak, 30.9.2013. 16:30
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Foto: Apple 

AMERIČKA tvrtka Coca-Cola nije više najvrjedniji svjetski brend, nakon što na tu poziciju probio proizvođač iPhonea i iPada tvrtka Apple.

To je prvi put da ovaj proizvođač bezalkoholnih pića nije uspio zauzeti prvo mjesto na listi "100 najmoćnijih brendova svijeta", koju od 2000. godine sastavlja konzultantska tvrtka Interbrand.
 
U stvari, Coca-Cola je u ovoj godini pala za dvije pozicije, izgubivši i od tvrtke Google, koja se probila na drugo mjesto liste.
 
Prema procjenama Interbranda, vrijednost marke Apple je 98,31 milijardu dolara, što je rast od 28 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je vrijednost marke Google  93,29 milijardi dolara.
 
Vrijednost marke Coca-Cola je prema njihovoj procjeni 79,2 milijarde dolara.
 
Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije