Djeca koja se služe računalom lakše uče
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PREDŠKOLCI koji se znaju služiti računalom lakše uče od vršnjaka koji ne vladaju tom vještinom, tvrde američki istraživači.
Studija koja je obuhvatila 122 djece u dobi od tri do pet godina, pokazala je da djeca koja tri do četiri puta na tjedan, sama ili uz odrasle, provedu određeno vrijeme uz računalo postižu bolje rezultate na testiranjima kognitivnog razvoja.
Djeca se računalom mogu "služiti" na različite načine: mogu tipkati, igrati se, koristiti se programima za učenje, gledati slike ili promatrati i oponašati roditelje ili stariju braću i sestre kako nešto rade na računalu.
Studiju su proveli Xiaoming Li, pedijatar sa sveučilišta Wayne, i Melissa Atkins, psiholog sa sveučilišta Ohio, a objavljena je u časopisu Pediatrics.
Prijašnje su studije pokazale da služenje računalom poboljšava finu motoriku djeteta te sposobnost prepoznavanja brojeva i slova.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Međutim, nije dokazana povezanost služenja računalom i djetetova znanja ili jezičnih sposobnosti, a neki stručnjaci vjeruju da računalo potiskuje stjecanje osnovnih dječjih iskustava u igri s vršnjacima.
Autori napominju da je ova studija bila ograničena jer se rezultati temelje na roditeljskim procjenama vremena koje je dijete provelo uz računalo, a ne na temelju činjenice koliko se često služilo edukativnim programima. Istraživači su u procjenama rezultata uzeli u obzir imovinsko stanje i stupanj obrazovanosti obitelji.
(Hina) xdgk ysb
Studija koja je obuhvatila 122 djece u dobi od tri do pet godina, pokazala je da djeca koja tri do četiri puta na tjedan, sama ili uz odrasle, provedu određeno vrijeme uz računalo postižu bolje rezultate na testiranjima kognitivnog razvoja.
Djeca se računalom mogu "služiti" na različite načine: mogu tipkati, igrati se, koristiti se programima za učenje, gledati slike ili promatrati i oponašati roditelje ili stariju braću i sestre kako nešto rade na računalu.
Studiju su proveli Xiaoming Li, pedijatar sa sveučilišta Wayne, i Melissa Atkins, psiholog sa sveučilišta Ohio, a objavljena je u časopisu Pediatrics.
Prijašnje su studije pokazale da služenje računalom poboljšava finu motoriku djeteta te sposobnost prepoznavanja brojeva i slova.
Međutim, nije dokazana povezanost služenja računalom i djetetova znanja ili jezičnih sposobnosti, a neki stručnjaci vjeruju da računalo potiskuje stjecanje osnovnih dječjih iskustava u igri s vršnjacima.
Autori napominju da je ova studija bila ograničena jer se rezultati temelje na roditeljskim procjenama vremena koje je dijete provelo uz računalo, a ne na temelju činjenice koliko se često služilo edukativnim programima. Istraživači su u procjenama rezultata uzeli u obzir imovinsko stanje i stupanj obrazovanosti obitelji.
(Hina) xdgk ysb
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati