Tekst: I.Kri.
Foto: Ahmet Kajadžić (Cropix)
KOLIKO su promotivni materijali važni za promidžbu nekog turističkog mjesta svjesni su i oni koji nisu iz turističke branše, a oni su u recesijsko doba još i bitniji jer se za njih izdvojio novac kojega nema dovoljno.
Neki od dubrovačkih turističkih djelatnika važnost prospekata i kalendara kulturnih događanja za taj grad za ovu godinu smatraju vrlo nebitnom jer su oni završili na odlagalištu dubrovačkog trgovačkog centra Merkante.
Slike pokazuju kako nekim turističkim djelatnicima iz Dubrovnika novac uložen u prospekte ništa ne znači ili su toliki neznalice da ne znaju cijeniti trud uložen u promidžbu bisera hrvatskog Jadrana.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati