Ekotest uvjet za prolazak na tehničkom pregledu tek za godinu dana
Tekst se nastavlja ispod oglasa
RAZDOBLJE neobvezujuće primjene ekotestova pri tehničkom pregledu vozila s benzinskim motorom produljeno je odlukom MUP-a za godinu dana, pa tako vlasnici neispravnih vozila nemoraju strahovati da od 1. listopada zbog "pada" na ekotestu neće moći registrirati vozilo.
Neobvezujuće ekotestiranje benzinskih vozila počelo je u travnju 2001., a od 1. listopada ove godine prolazak na ekotestu trebao je biti uvjet za potvrdu o tehničkoj ispravnosti vozila. Novom odlukom MUP-a taj je rok produljen do 1. listopada iduće godine, kada završava i razdoblje neobvezujućeg testiranja za dizelske motore.
Razlog takve odluke vjerojatno je velik broj vozila koja neudovoljavaju uvjetima ekotesta, iako je taj broj lani bio manji nego 2001. kada je počelo neobvezujuće ekotestiranje.
Prema podacima Centra za vozila Hrvatske postotak neispravnih benzinskih vozila bez katalizatora pao je s 71 na 62 posto, a vozila s katalizatorom sa 47 na 33 posto.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kod dizelskih motora, koji su se počeli ekotestirati lani u travnju, neispravnih je bilo 35 posto.
Lani je ukupno tehnički pregledano milijun i 220 tisuća vozila.
Inače, vozni park u Hrvatskoj čini 69 posto benzinskih vozila, od kojih podjednak broj sa i bez katalizatora, te 31 posto dizelskih vozila.
Na cestama je najveći broj vozila bez katalizatora proizvedenih krajem 80-tih i početkom 90-tih i vozila s katalizatorom proizvedena u drugoj polovici 90-tih.
Neobvezujuće ekotestiranje benzinskih vozila počelo je u travnju 2001., a od 1. listopada ove godine prolazak na ekotestu trebao je biti uvjet za potvrdu o tehničkoj ispravnosti vozila. Novom odlukom MUP-a taj je rok produljen do 1. listopada iduće godine, kada završava i razdoblje neobvezujućeg testiranja za dizelske motore.
Razlog takve odluke vjerojatno je velik broj vozila koja neudovoljavaju uvjetima ekotesta, iako je taj broj lani bio manji nego 2001. kada je počelo neobvezujuće ekotestiranje.
Prema podacima Centra za vozila Hrvatske postotak neispravnih benzinskih vozila bez katalizatora pao je s 71 na 62 posto, a vozila s katalizatorom sa 47 na 33 posto.
Lani je ukupno tehnički pregledano milijun i 220 tisuća vozila.
Inače, vozni park u Hrvatskoj čini 69 posto benzinskih vozila, od kojih podjednak broj sa i bez katalizatora, te 31 posto dizelskih vozila.
Na cestama je najveći broj vozila bez katalizatora proizvedenih krajem 80-tih i početkom 90-tih i vozila s katalizatorom proizvedena u drugoj polovici 90-tih.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati