54.147.237.64 US
 

EUROPLJANI DAJU MILIJARDU DOLARA NA GODINU ZA OBRANU OD STRAHA

Piše:
nedjelja, 23.3.2003. 08:01
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Strah određuje način kupnje europskih potrošača koji troše milijardu eura na godinu kako bi ga svladali, kaže se u novome istraživanju koje je objavila britanska agencija za istraživanje tržišta Datamonitor.

Lani su četiri velika pitanja utjecala na ponašanje europskih potrošača: kriminal, terorizam, prehrambena sigurnost i bolesti.

Prema mišljenju agencije, kriminal i terorizam potiču ljude da više vremena provode kod kuće. Kuća postaje mjesto sigurnosti i zadovoljstva, a potrošači ne razmišljaju koliko će potrošiti da bi ga učinili ugodnim i udobnim.

Strah od bolesti izazvanih klicama ili bakterijama, ili od alergija na hranu izravno utječe na kupnju hrane, osobito gotovih jela.

Poboljšanje ambalaže, dopunjavanje uputa za uporabu i obuka potrošača najvažnije su strategije za jačanje povjerenja potrošača, misli agencija.

Ipak, dodaje Datamonitor, taj strah ovisi o dobi i društvenom položaju potrošača.

"U skupinu potrošača koji su najviše skloni promjeni navika ulaze mladi roditelji te imućnije i starije osobe", ističe agencija i dodaje da se žene puno više boje nego muškarci, osobito terorizma i kriminala.

Potrošača na čiju kupnju utječe strah u Europi ima 22 posto, kaže Datamonitor.

Taj je postotak puno manji u Italiji, u Španjolskoj i u Velikoj Britaniji i iznosi 17, 12 i 17 posto. Šveđani su najstrašljiviji - strah utječe na 31 posto potrošača.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije