Foto: Ilustracija
AGENCIJA Europske unije za sigurnost hrane izdala je jučer odobrenje za više od 200 reklama o proizvodima i njihovim učincima po zdravlje, no neke je i zabranila, prenosi Reuters.
Tako Ferrero ubuduće neće smjeti koristiti tvrdnju da Kinder čokolada potiče rast djece, dok je proizvođačima crnog čaja zabranjeno tvrditi da stimulira pažnju i koncentraciju.
Među znanstvenim tvrdnjama koje pomažu boljoj prodaji proizvoda, prošla je i ona da žvakaće gume bez šećera pomažu neutraliziranju zubnog plaka.
"Kad se radi o tvrdnjama o koristi po zdravlje, od velikog je značaja osigurati da su one istinite i ispravne", kazao je tajnik EU za zaštitu potrošača John Dalli.
Kompanije imaju šest mjeseci da iz reklama i s etiketa svojih proizvoda uklone tvrdnje koje nisu točne.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati