54.204.106.194 US
 

FESTO & EVENTUM 2003: Najveći festivali marketinške struke u Hrvatskoj

Piše:
petak, 17.10.2003. 08:54
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

OPATIJA će od 23. do 26. listopada biti domaćinom dvaju najvećih festivala marketinške struke u Hrvatskoj -  11. festivala oglašavanja FESTO 2003 te međunarodnog festivala event marketinga EVENTUM 2003, koji će okupiti više od 1000 sudionika iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača i srodnih djelatnosti.

Bit će to prilika za razmjenu iskustava, presjek dosad učinjenog te priprema za budućnost oglašavanja, industrijske grane na koju sve više valja ozbiljno računati, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare Hrvatskog oglasnog zbora, organizatora tih dvaju skupova.

O pripremama za predstojeće opatijske festivale, novinarima su u Hrvatskoj gospodarskoj komori, koja je ujedno i generalni pokrovitelj festivala, govorili direktor festivala Edvin Jurin, predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora Ivica Vidović te Alma Čakmazović, predsjednica stručnog žirija koji će odlučivati o najboljim marketinškim ostvarenjima. Glavnog sponzora tvrtku VIPnet predstavljala je Andrea Kunst, a HGK Milica Rakuša-Martulaš.

Slijedeći suvremena usmjerenja u domaćem i stranom oglašavanju, za glavne programske cjeline ovogodišnjeg FESTO-a odabrane su slijedeće teme: direktni marketing, gradovi kao turistički brandovi, integralne marketinške komunikacije i upravljanje dizajnom, naglasio je direktor  festivala Edvin Jurin.

Svoja iskustva i promišljanja iznijet će engleski stručnjaci s područja direktnog marketinga David Smith, Felix Velarde i Ashley Friedlein, a o integralnim marketinškim komunikacijama govorit će ugledni američki par Tom Duncan i Sandra Moriarty, koji drže predavanja i treninge na Univerzitetu u Oregonu i Londonu.

Gradove kao brandove predstavit će Tony Hodges i lord Tom McNally iz Velike Britanije te Michael G. Meyer iz Njemačke, autori poznatih  konkretnih i uspješnih projekata, dok će Simon May i Ivan Doroghy prezentirati najnovija saznanja iz područja design managementa.

Uz već prihvaćene tematske okrugle stolove, ove je godine uvedena  i jedna novost – key speakeri prvog i drugog dana festivala. To su Xavier Dupré i Walter Neuhauser, koji će posebno govoriti o budućnosti oglašavanja i stvaranju novih odnosa među glavnim igračima.
Pozornost EVENTUM-a, koji će se održati 25. listopada, usmjerena je na kreativnosti u event marketingu i sponzorstvima, o čemu će svoje viđenje dati proslavljeni španjolski event marketinški dvojac Oscar Gil i Emilio Garcia Carrasco.

Što se pak tiče natjecateljskog dijela FESTO-a i EVENTUM-a, Alma Čakmazović, predsjednica žirija FESTO-a, kao najvažniji događaj izdvaja svečanu, završnu večer u Kristalnoj dvorani Hotela Kvarner s podjelom nagrada za najbolje kreativne radove hrvatskih reklamnih agencija ostvarenih između dva FESTO-a. Žiri od jedanaest članova čine predstavnici hrvatskih reklamnih agencija koje su na prošlogodišnjem FESTO-u osvojile najviše bodova. Za ovogodišnji je FESTO prijavljen ukupno 331 rad unutar 12 natjecateljskih skupina. Najboljima će se dodijeliti nagrade "Mala zvona"i "Zlatna zvona", a agencija godine ponijet će "Veliko zvono». Rad koji se osobito ističe po svojoj kreativnosti i originalnosti dobit će Grand Prix.

Međunarodni žiri EVENTUM-a ocijenit će i nagraditi prijavljene promotivne projekte koji sadrže događanje, tj. "event"kao osnovni dio osmišljenog komuniciranja, a prijave za te projekte primaju se do 15.  listopada 2003.
Umjesto dosadašnjih pet, ove se godine mogu prijaviti projekti za čak 14 natjecateljskih skupina. Članovi žirija EVENTUM-a, na čijem je čelu Marko Pekica, kod prijavljenih radova vrednovat će kreativnost, kvalitetu izvedbe i postignute komunikacijske učinke.

Predsjednik Uprave HOZ-a Ivica Vidović drži da će  i ovogodišnji FESTO i EVENTUM predstavljati zanimljiv susret misli i prakse svjetskog i hrvatskog oglašavanja.

"Uvijek je zanimljivo vidjeti dinamičan presjek dosegnute kreativne i produkcijske razine domaćeg oglašavanja, koje iz godine u godinu potvrđuje svoju značajnu ulogu u hrvatskom gospodarstvu. Zna li se da je ta industrija samo kroz medije prošle godine ostvarila 300 milijuna dolara prihoda, poruka koju želimo odaslati je da je oglašavanje industrija na koju Hrvatska treba ozbiljno računati u budućnosti, industrija koja izravno i neizravno jača hrvatsku konkurentnost proizvoda, također i na inozemnim tržištima», naglasio je Vidović, dodajući: "FESTO i EVENTUM postali su brandovi i institucija koja procjenjuje cjelokupnu kvalitetu tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj. Tu se prikazuju najvrijedniji proizvodi hrvatske industrije tržišnog komuniciranja. "

"Ovogodišnji FESTO i EVENTUM nude zanimljiv stručni program, ali i niz pratećih događanja. Predavači su mahom iskusni stručnjaci iz inozemstva. Naša tendencija je upravo da putem inozemnih praktičara u oglašavanju dođemo do posljednjih saznanja i praktičnih primjera u svjetskom oglašavanju», kazao je  direktor Festivala Edvin Jurin.

U sklopu festivala bit će održano niz izuzetno zanimljivih popratnih manifestacija, kao što su izložbe i zabavne večeri. Uz izložbu natjecateljskih radova FESTO 2003 & EVENTUM 2003, u zabavnom dijelu koji iz godine u godinu postaje sve bogatiji i raznovrsniji, sudionici će se opustiti uz Olivera Dragojevića, Juricu Ružđaka, Nenu Belana i Fiumense te grupu ENI. Gosti će se moći okušati u VIP office golf turniru, a za avanturiste je osmišljen  prigodni streličarski turnir

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije