54.224.103.180 US
 

FESTO and EVENTUM 2003.: NAGRADE NAJBOLJIM RADOVIMA

Piše:
subota, 25.10.2003. 22:55
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Na završnoj večeri festivala marketinške struke FESTO i EVENTUM 2003. večeras su u Opatiji dodijeljene nagrade FESTOa za najbolje radove hrvatskih reklamnih agencija i EVENTUMa za najbolje "event marketing projekte". L

Na oba festivala prijavljeno je oko 400 radova u 20 kategorija.

Grand prix festivala FESTO i nagradu "Zlatno zvono" za najbolji TV spot dobila je agencija BBDO iz Zagreba za TV spot "Alisa u zemlji čudesa".

Ista je agencija dobila i "Zlatno zvono" za cjelovitu kampanju pod nazivom "Trgovanje ljudima."

Nagradu "Veliko zvono" i naslov "agencije godine" ponijela je agencija BRUKETA and ŽINIĆ.

Ista agencija dobila je "Zlatna zvona" za najbolji novinski oglas pod nazivom "Sretan Uskrs", za najbolje sredstvo izravnog komuniciranja pod naslovom "Bon appetit" te za najbolji interaktivni medij naziva "Juicy fruits".

Nagrade "Zlatno zvono" još su dodijeljene - agenciji LOWE DIGITEL za najbolju seriju TV spotova pod nazivom "Tko to zove, Cijena blagdanima, Poziv na čekanju, Izbori, Halo plus", za najbolji vanjski oglas pod nazivom "Hoću Internet - čizma" te za najbolju seriju vanjskih oglasa "Restaurant Blu - lignja, riba, školjka".

Agencija EURO RSCG NEW EUROPE ZAGREB nagrađena je za seriju novinskih oglasa "Margo", a Radio 101 iz Zagreba za seriju radio spotova "Serija spotova za Ministarstvo vanjskih poslova."

"Srebrno zvono" za cjelovitu kampanju "Više od Interneta" dobila je agencija LOWE DIGITEL, a dodijeljeno je još 27 nagrada "Mala zvona" te pet autorskih nagrada.

U sklopu EVENTUM-a prva nagrada za medijski projekt pripala je "eventu" "Top stipendija za top studente" agencije Apriori komunikacije.

U kategoriji "event projekta" od javnog značaja najbolja je proglašena "Noć gutača reklama" agencije EURO RSCG New Europe, a u kategoriji "komercijalnih eventa" "Otvorenje robne kuće City Centar Varteks" agencije Jupiter.

Najbolji "event" u području kulture je "Međunarodni festival Organum Histriae" agencije Lifestyle-Umag.

U području turizma najbolji je "event" "Frankreichfest 2003., Dusseldorf" prijavitelja Destination Dusseldorf Schlieter and Friends, a najbolji "gradski event" je "Špancirfest" Turističke zajednice Varaždina.

Najbolja "međunarodna event - marketing kampanja" je "Kandidatura grada Rijeke za Mediteranske igre 2009." agencije McCann Erikson Croatia, a najbolji "event" u kategoriji sponzorstva su VIPnet-ovi "Turniri u odbojci na pijesku-VIPme tour 2003."

Posebne nagrade EVENTUM-a dobili su Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu, Radio 101, TBWA/Zagreb, Lura d.d. i T.D. Zrinjevac.

(Hina) hšu sp

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije