54.81.166.196 US
 

FESTO: Oglašivačkim tržištem dominira televizija, Internetu 2-2,5 % tržišta

Piše:
četvrtak, 21.10.2004. 13:28
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

UOČI svečanog otvorenja 12. Festivala oglašavanja FESTO 2004, predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora Ivica Vidović, i direktor FESTO 2004 i FOCUS 2004 Edvin Jurin održali su najavnu konferenciju za novinare.

"Hrvatska industrija oglašavanja ostvaruje godišnji prihod veći od 500 milijuna eura, a od toga se više od 350 milijuna eura u oglašavanje investira kroz medije", istaknuo je predsjednik HOZ-a Ivica Vidović. Prema njegovim riječima, hrvatskim oglašivačkim tržištem dominira televizija, koja zauzima tržišni udjel od 60 posto. Tiskani mediji sudjeluju s 27 posto, radijske postaje sa šest posto, vanjskom oglašavanju pripada 7 posto, a Internetu 2-2,5 posto tržišnog udjela.

Vidović je istaknuo kako su tržišne komunikacije dinamična struka koja može pratiti i hrvatske gospodarske subjekte u njihovu izlasku na međunarodno tržište. Dodao je kako je tržišno komunicaranje dio ukupne industrije kreativnosti, koja u svijetu danas predstavlja treću gospodarsku kategoriju po profitnim vrijednostima te broju zaposlenih.

Predsjednik HOZ-a naglasio je i da će se uz ovogodišnji FESTO istodobno održati prva međunarodna izložba tržišnih komunikacija zemalja Srednje Europe FOCUS 2004, koja donosi pregled dijela međunarodne oglasne produkcije.

Govoreći o programu 12. Festivala oglašavanja, direktor FESTO 2004 i FOCUS 2004, Edvin Jurin najavio je izlaganja predavača iz 11 zemalja. Stručna izlaganja obuhvatit će teme kao što su ekonomija pažnje, brandiranje zemalja i regija, samoregulacija u oglašavanju, pristup suvremenim modelima sponzorstva i sl. FESTO tradicionalno završava svečanom dodjelom nagrada, koja će se održati u subotu, u Kristalnoj dvorani Hotela Kvarner.

Za natjecateljski dio festivala pristigla su 384 rada, što je 20 posto više nego lani, od ukupno 48 prijavitelja, istaknuo je Jurin.

"Sa zadovoljstvom ćemo prisustvovati dodjeli nagrada najuspješnjim kreativcima i marketinškim agencijama, čiji su radovi ocjenjivani po dosadašnjem pravilniku, koji je vrijedio posljednjih nekoliko godina. Ove je pak godine prihvaćeno i da uz 11 članova ocjenjivačkoga suda, ocjenjivanje vrši i predsjednik žirija iz Slovenije, čime je cijeli projekt dobio međunarodnu dimenziju" - zaključio je na konferenciji za novinare Edvin Jurin.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije