174.129.114.211 US
 

Generalturistov novi logotip

Piše:
četvrtak, 4.3.2004. 12:54
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

NOVI logotip Generalturista modernizirana je varijanta starog logotipa kojom se javnosti želi komunicirati nova kvaliteta u poslovanju ove turističke agencije. Generalturistov se globus iz elipse pretvorio u dinamičniji krug, a natpisu je dodana zvijezda kao simbol snova, želja i nadanja- koja se ostvaruju na putovanjima.

Generalturist se sve više okreće tematskim putovanjima, odnosno specijaliziranim vidovima turizma kao što su: wellness, kongresni, kulturni, eko-turizam, nautika, ponuda novih destinacija u Hrvatskoj i inozemstvu…

Novi logotip je najava redizajna korporativnog imidža Generalturista koji će biti vidljiv već na brošuri Ljeto 2004. koja izlazi 20.03.

Uskrs

Nova Generalturistova brošura donosi niz prijedloga za putovanja tijekom Uskršnjih praznika.

Osim tradicionalno popularnih europskih putovanja avionom,  autobusom i vlastitim prijevozom (Pariz, Rim, Toskana, Beč, Prag, Budimpešta, Azurna obala), u ponudi su i wellness programi u Sloveniji, te daleke destinacije: Egipat, Tajland, Bali i New York.
Novost na hrvatskom tržištu je program Argentina i Urugvaj.

Umjesto klasičnog putovanja u Rio de Janeiro, ovaj program nudi putovanje po Južnoj Americi uz razglede nekih od najljepših gradova izvan ustaljenih turističkih ruta.

Od uskršnjih putovanja u Hrvatskoj, Generalturist stavlja poseban naglasak na Uskrs na Hvaru, koji je već tradicionalno najatraktivnije odredište za uskršnje blagdane. 

Suradnja Generalturista i Go Global Travel Ltd.

Od ožujka ove godine, Generalturist obrađuje individualne upite za putovanja u inozemstvo preko Go Global Travel Ltd., odnosno zastupnika u Hrvatskoj, agencije Global Hotel Plus d.o.o. Riječ je B2B suradnji koja će bitno skratiti proceduru i torškove organizacije putovanja na svjetske destinacije, te ponuditi najpovoljniju cijenu aranžmana. Zahvaljujući online sistemu hotelskih rezervacija, svim prodajnim mjestima omogućen je brz pristup informacijama, fotografijama i raspoloživosti traženih hotela, a rezervacije se mogu promptno izvršiti ili promijeniti.

Ljeto
U receptivnom odjelu Generalturista (strana tržišta) u tijeku je intenzivna prisutnost i prodaja na značajnim turističkim sajmovima od kojih slijede: ITB u Berlinu, TUR u Goetheborgu i UTAZASZ u Budimpešti. Za sada nema najave povećanja broja putnika u glavnoj sezoni, no jasnije stanje pokazat će se nakon ITB-a.
“Ono što veseli su rezultati u pred- i posezoni koji pokazuju znatnije povećanje broja putnika na turama po Hrvatskoj, čak 20-30%. Već u ožujku počinju prvi dolasci, nastavljaju se do lipnja, a najviše grupa dolazi iz Francuske, Japana i Njemačke” – rekla je Marija Perša, direktorica receptivnog odjela u Generalturistu.

EURO 2004
Prodaja ulaznica za EURO 2004. zaključena je 27.02., a HNS je objavio da je ukupno prodano oko 20.000 ulaznica dok je oko 4.500 neprodanih ulaznica vraćeno organizatoru.
Iako se ulaznice više ne mogu kupiti, prodaja aranžmana za Europsko nogometno prvenstvo u Portugalu se nastavlja. Generalturist je do sada prodao oko 300 aranžmana, putovanja avionom daleko su traženija od autobusnih, a velik je broj zatvorenih incentive grupa – nagradnih putovanja koje firme poklanjaju svojim zaposlenicima, partnerima, klijentima.

Skijanje
U tijeku je prodaja aranžmana za proljetno skijanje u Francuskoj, vikend skijanja u Sloveniji i zatvaranje skijaške sezone (na Kaprunu i Kronplatzu). Od francuskih ski destinacija ovog su proljeća najtraženije: Val Thorens, Val d’Isere i Tignes.

U ovom trenutku Generalturist bilježi 10% bolju prodaju skijaških aranžmana ukupno u odnosu na isti period u 2003. godini.

Rezultati za veljaču

Generalturist ove godine bilježi nešto lošije rezultate po broju putnika u veljači u odnosu na 2003. godinu. Odmori u inozemstvu i Valentinovo ostali su na istoj razini, dok su putovanja na karnevale podbacila. Najtraženiji program među karnevalima bila je Venecija (300 putnika), a za Valentinovo: Rogaška (300 putnika).

Najpopularnija putovanja

Prema rezultatima prodaje, trenutno su najtraženiji programi:
- Wellness: 100% rast u odnosu na 2003.; najpopularniji wellness centri su Rogaška, Čatež i Habakuk, te Umag hotel Sol Umag i opatijski Millenium
- Izložba Monet u Budimpešti, 13.-14.03., kn 380: otvorena je prodaja na trećem autobusu
- Prag 18.-21.03., kn 950

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije