54.196.110.222 US
 

Glavaš tužio "Jutarnji list", Butković se veseli suđenju

Piše:
četvrtak, 11.8.2005. 16:52
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

PREDSJEDNIK Udruge "Pokret za Slavoniju i Baranju" i saborski zastupnik Branimir Glavaš izvijestio je danas kako je tužio "Jutarnji list" za objavljivanje neistinitih članaka o neplaćanju alimentacije za sina i najavio nove višemilijunske tužbe protiv "Europapress holdinga" za "medijski politički linč vezano za ubojstva srpskih civila".

U današnjem priopćenju Glavaš uz ostalo navodi da je "Jutarnji list" uoči lokalnih izbora objavio tekst pod nazivom "Detektivska agencija za utjerivanje alimentacije" i "Glavaš već pet godina ne plaća alimentaciju", a u kojima su iznijete laži s ciljem da ga se diskeditira na izborima.

Isti je list, navodi u priopćenju, objavio demanti navodne izjave Nade Marić, čelnice Udruge samohranih roditelja "Nada" i Grgoslava Šmaguca, vlasnika detektivske agencije "Shark" koji su porekli da su novinarki "Jutarnjeg lista" dali takve obavijesti.

Tražio sam od uredništva "Jutarnjeg lista" da objavi ispravak i ispriku no to nije učinjeno, ističe Glavaš.

Najavio je da će u zakonskom roku podnijeti tužbe protiv Jutarnjeg lista i za, kako navodi, medijski politički linč koji traje već više od mjesec dana, a vezano za ubojstva civila u vrijeme ratnih godina u Osijeku.

Odštetni zahtjevi protiv "Europapress holdinga" u tom će slučaju biti višemilijunski, stoji u priopćenju B. Glavaša.

Povodom najave tužbi protiv Jutarnjeg lista vezanih za, kako tvrdi Glavaš, "medijski politički linč", razgovarali smo sa zamjenikom glavnog urednika Jutarnjeg lista, Davorom Butkovićem, koji je upravo od novinara Indexa saznao da Glavaš sprema višemilijunske tužbe protiv "Jutarnjeg".

"Stvarno ne znam zašto nas Glavaš može tužiti, ili ima loše savjetnike ili možda loše odvjetnike, ali Jutarnji list je samo prenio iskaze svjedoka, koje su naši novinari dobili na uvid. Mi smo objavili činjenično stanje." - kazao je Butković u razgovoru za Index.

"A ako nas pak tuži zbog objavljenih komentara, poznato je da je Glavaš u ratno vrijeme u Osijeku imao apsolutnu vlast, te je morao bio suodgovoran ili barem znati što se događa, zašto nestaju ljudi. Veselim se suđenju, i ranije smo bili suočeni s takvim tužbama i izašli smo kao pobjednici." - zaključio je zamjenik glavnog urednika Jutarnjeg lista.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije