54.146.176.30 US
 

Hebrang: Preko veza u HT-u saznao sam da je glasanje u TV emisijama lažirano

Piše:
ponedjeljak, 5.4.2004. 22:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

MINISTAR zdravstva Andrija Hebrang je, nakon TV emisija u kojima gledatelji osudili njegove postupke oko smjena ravnatelja bolnica, napravio vlastito istraživanje u kojem je "preko svojih veza u HT-u" saznao da je glasanje lažirano.

Prije nekoliko mjeseci Hebrang je gostovao u emisiji OTV-a s bivšim predsjednikom Upravnog vijeća HZZO-a Nikicom Gabrićem, a u emisiji je provedena anketa u kojoj su gledatelji telefonskim glasanjem dali podršku Gabriću. Nakon te emisije Hebrang je uputio službeni zahtjev HT-u, u kojem je tražio da mu odgovore je li glasanja bilo korektno ili je postojala koncentracija glasova s nekoliko telefonskih brojeva.

"Iz HT-a su mi tada odgovorili da je najveći broj poziva stigao sa sedam telefonskih linija. Nisam dobio ispis brojeva nego samo tu informaciju." - izjavio je Hebrang u ponedjeljak u telefonskom razgovoru s novinarom Jutarnjeg lista.

No, OTV-ova emisija nije jedina u kojoj je telefonsko glasanje pokazalo antipatije javnosti prema ministru zdravstva. Prije tjedan dana emitirana je HTV-ova emisija "Nedjeljom u dva", u kojoj je gostovao ravnatelj KBC-a Zagreb pred smjenom, dr. Josip Paladino. U toj je emisiji Paladino dobio čak 95% glasova potpore, a Hebrang samo 5%.

Nakon emitiranja emisije "Nedjeljom u dva", Hebrang je stupio u kontakt sa svojom "vezom u HT-u" i ponovo se raspitao je li glasanje bilo korektno.

"Ovaj put nisam slao službeni zahtjev u HT. Odgovor sam dobio preko nekih veza u HT-u koji su mi potvrdili da se ponovio isti scenarij kao i na OTV-u." - izjavio je ministar, pa dodao kako je u razgovoru sa sudskim vještakom za telekomunikacije saznao da je nemoguće zabilježiti 946 poziva u minuti, što navodi kao svoj drugi argument da je glasanje u "Nedjeljom u dva" bilo namješteno.

No, urednik emisije "Nedjeljom u dva" Aleksandar Stanković opovrgnuo je Hebrangove navode, te naveo kako je pri nedavnom glasanju na Dori zaprimljeno čak 400,000 poziva u deset minuta, te da je u njegovoj emisiji bilo 50,000 poziva u sat vremena.

Glasnogovornik HT-a Marijan Jurleka izjavio je za Jutarnji list kako nitko nema pravo dobiti informaciju kojom raspolaže ministar zdravstva. Glasnogovornik je dodao kako HT ne može komentirati način na koji je Hebrang došao do te informacije, ali i kako je "u tijeku preispitivanje glasanja u spornoj emisiji".

Da stvar bude još zanimljivija, Hebrang je četiri sata nakon telefonskog razgovora s novinarom Jutarnjeg lista (čiji audiozapis postoji u redakciji Jutarnjeg lista) u kojem je spomenuo svoju vezu u HT-u, nazvao redakciju "Jutarnjeg" i promijenio svoju izjavu. Ministar je ustvrdio kako je u vrijeme prvog razgovora bio na sjednici Predsjedništva HDZ-a pa nije bio koncentriran na razgovor s novinarom Jutarnjeg lista.

"Nemam ja vezu u HT-u niti sam slao službeni dopis HT-u nakon emisije OTV-a. Podatke o tome da je i na OTV-u i u emisiji "Nedjeljom u dva" sa sedam linija stiglo više od 50% poziva dobio sam od prijatelja iz SDP-a. To vam tvrdim, to je ono iza čega stojim." - zaključio je ministar.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije