54.167.83.233 US
 

HRT suspendirao Bagu zbog pritiska vladajućih

Piše:
utorak, 2.8.2005. 21:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

UREDNIK i novinar Hrvatske radiotelevizije, Mislav Bago, suspendiran je zbog "propusta u uređivanju Dnevnika" u nedjelju i ponedjeljak. Kako doznaje Index.hr od pouzdanog izvora, Bago je suspendiran zbog dva urednička "gafa".

Prvi "gaf" se odnosi na Baginu odluku da u Dnevniku u ponedjeljak ne emitira priopćenje Ureda predsjednika RH, kojim je predsjednik Stjepan Mesić reagirao na izjavu srbijanskog predsjednika Borisa Tadića, koji je masakr u Srebrenici usporedio s vojno-redarstvenom oslobodilačkom akcijom Olujom.

Drugi i "teži propust" je prilog novinarke Anke Bilić-Keserović, koja inače prati rad Vlade. U prilogu koji je emitiran u Dnevniku kojeg je uređivao Bago iznijeta je tvrdnja da je Vlada održala manji broj sjednica ove godine nego prošle.

Također, novinarka HTV-a u prilogu je iznijela podatak da je premijer Ivo Sanader puno manje putovao i razgovarao s europskim čelnicima ove godine nego prošle, iako bi zbog lobiranja oko datuma početka pregovora s EU broj Sanaderovih putovanja i sastanaka s europskim kolegama trebao biti veći nego prošle godine.

Vlada je brzo reagirala demantijem u kojem se tvrdi da je održan isti broj sjednica kao i prošle godine (iako demanti nije poduprijet konkretnim brojevima), a premijer Sanader je na brzinu okupio sve svoje ministre u Zagrebu i upriličio fotografiranje kompletne Vlade za medije, kako bi u javnosti ostavio dojam da Vlada ipak nešto radi.

Komentar slučaja suspenzije Mislava Bage pokušali smo dobiti od glasnogovornika HRT-a Janosa Roemera, ali nam je rečeno da je Roemer na godišnjem odmoru, te da na cijelom HRT-u, koji ima oko 5000 djelatnika, ne postoji nitko tko obavlja njegov posao dok je glasnogovornik na odmoru.

No, uspjeli smo stupiti u kontakt s Mislavom Bagom, koji nam je i prije nego što smo mu uspjeli postaviti pitanje kazao da nema nikakvog komentara, čime je zapravo potvrdio da zna zbog čega ga zovemo, te da je informacija o suspenziji istinita.

Logična je pretpostavka da su vladajući izvršili pritisak na čelništvo Informativnog programa HTV-a da suspendira Mislava Bagu zbog "propusta", točnije objave negativno intonirane vijesti o Vladi te odbijanju objavljivanja priopćenja iz Ureda predsjednika.

N.B.

Komentari
Komentari na forumu objavljuju se u realnom vremenu i Index.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan
Najnovije