Hrvatska se predstavila u National Geographicu
HRVATSKA se u utorak u Washingtonu predstavila kao zemlja dobre hrane i vina koju američki National Geographic može preporučiti kao jednu od europskih destinacija koju vrijedi posjetiti.
Poznate europske destinacije poput Italije, Španjolske, Luxembourga i Hrvatske predstavljene su u utorak u stožeru National Geographica u Washingtonu na predavanju i degustaciji hrane i pića koja je uslijedila.
Rudy Maxa, novinar National Public Radia, te kuhar i vlasnik washingtonskog restorana SushiKo, Daisuke Utagawa, bili su domaćini tog gurmanskog putovanja po Europi.
National Geographic Trevelers Magazine u broju od studenog/prosinca 2002. nudi kulinarska iskustva sa Sredozemlja prikupljena tijekom putovanja Maxe i Utigawe.
Zajedničkim naporom hrvatskog veleposlanstva u Washingtonu i Ureda Hrvatske turističke zajednice u New Yorku Hrvatska je za nekoliko stotina posjetitelja pokazala svoje poznate turističke destinacije Dubrovnik i Zagreb, kao i dostignuća svoje mediteranske i kontinentalne kuhinje za koje se stajalo u redu.
Hrvatski veleposlanik u SAD-u Ivan Grdešić, koji je nazočio događaju, kazao je kako je zahvalan National Geographicu koji stalno upoznaje svoje čitatelje s nizom bogatih kultura i životom diljem svijeta.
Ovo je veliki kompliment Hrvatskoj kao destinaciji i sjajna prigoda da naša zemlja predstavi dio svoje turističke i gastronomske ponude, kazala je Nena Komarica, predstavnica Hrvatske turističke zajednice u New Yorku.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati